Aviseringar
Rensa alla

killar: lång kuk eller lång kropp?


Ämnesstartare

Om du fick ta centimetrar från din kroppslängd och lägga till din kuklängd skulle du göra det då? Eller skulle du göra tvärt om om de gick? Hur mycket skulle du ta och hur lång e du/din kuk?


   
Citera
Ämnesstartare

intressant fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta hänger ju längd på kroppen ihop med längd på kuken, men nej. Jag är nöjd med längden på båda.

Fast det är klart, om jag skulle kunna bli 5-6 cm kortare och lägga det på kuken skulle ju det kanske vara kul att testa... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

intressant fråga

mycket!

herr_nilsson:

Fast det är klart, om jag skulle kunna bli 5-6 cm kortare och lägga det på kuken skulle ju det kanske vara kul att testa...

Hehe ja, fast jag är ganska kort så svårt val för mig. Men hur lång e du då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

hur lång e du då

jag är typ 188, ungefär och kuken är 17-18 cm nånting styv. inte som att jag mäter den varje dag, men var där emellan sist jag mätte, vilket var ett tag sen.

klart om man var 182 lång och hade en kuk på 24, varför inte liksom? skulle vilja testa iaf. men om man ändå inte får ligga så spelar det väl egentligen ingen roll? det är ju inte så att man får knulla mer bara för att man har en större, kukar syns ju inte direkt...


   
SvaraCitera

Låter inte så nödvändigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

jag är typ 188

A då är de ju ett lätt val. [bigsmile]

herr_nilsson:

klart om man var 182 lång och hade en kuk på 24, varför inte liksom? skulle vilja testa iaf. men om man ändå inte får ligga så spelar det väl egentligen ingen roll? det är ju inte så att man får knulla mer bara för att man har en större, kukar syns ju inte direkt...

Vadå knullar du aldrig samma brud flera gånger eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

knullar du aldrig samma brud flera gånger

Jo, men jag har aldrig träffat någon "IRL" som tyckt att min kuk varit för liten. Bara tvärtom, att jag varit för stor, blivit uppmanad att ta det lite försiktigt och att det gör för ont. Så jag har svårt att se att större skulle vara bättre. Men visst, skulle vara kul kanske att prova på, bara för att se hur det skulle vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det. Är 182 lång och har typ 16-17. Jag "lider" ju mer över att jag är inte är längre om vi säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är både kort (175 cm) och har relativt liten kuk (16 cm), så jag har inget att vinna på detta. [shake] har ej råd att ta bort en enda cm från varken kroppslängd eller kuklängd [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tror inte det. Är 182 lång och har typ 16-17. Jag "lider" ju mer över att jag är inte är längre om vi säger så.

A men ta från kuklängen och lägg på kroppslängden då 🙂

I din sport eller?

stefan87:

är både kort (175 cm) och har relativt liten kuk (16 cm), så jag har inget att vinna på detta. har ej råd att ta bort en enda cm från varken kroppslängd eller kuklängd

Haha samma här 😛 (fast lite längre på båda)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

A men ta från kuklängen och lägg på kroppslängden då 🙂

I din sport eller?

Njae... skulle ju behöva typ 5 cm för att det skulle göra skillnad, och då blir det inte mycket kvar 🙁

Ah, precis. Värdelös längd i tungvikten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Haha samma här 😛 (fast lite längre på båda)

gud hatar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan87:

gud hatar mig

hah, jag tänkte på dig när jag såg tråden. [y]


   
SvaraCitera