Aviseringar
Rensa alla

KILLAR/MÄN vad vill han behöver verkligen hjäp..


Ämnesstartare

Träffade en kille för ca 2 månader sedan. Vi började prata regelbunet i telefonen och hade sms kontakt varje dag. Han var väldigt PÅ om man säger så, och vi träffades då och då, blev endast 4 gånger. Men varje gång vi sågs så började vi bli mer o mer intresserade av varandra. I helgen som var så var jag ute med mina vänner och det slutade med att jag följde med honom hem och det slutade med att vi hade sex. Han bad mig stanna efter detta men jag valde att åka hem. Han ger mig en kyss o jag går. På morgonen vaknar jag med ett sms där han skrivit att han e förälskad i mig. Jag svarar endast med ett hjärta. Och det är efter detta svar jag gav som ALLT GÅR FEL.

Jag hör av mig, han svarar inte. OM han svarar så e de kortfattade meningar och han e verkligen iskall. Jag har frågat vad de e med honom men får bara svaret att de inte e något. Försökte höra av mig i början men närjag bara bemöts av en otrevlig iskall människa så bestämmer jag mig för att sluta.. Sedan nu i onsdags så bestämde jag mig för att jag måste få veta vad som e problemet. Tänkte att vi skulle sluta leka leken om vem som hör av sig först o vem som spelar svårast, bara ringa upp och fråga rakt ut om han vill ses igen eller om inte. Så jag skickar iväg ett sms o frågar om jag kan ringa honom. Då skriver han tillbaka att det får gå fort för att han ska sova, jag ringer, han svarar inte. 2 sek efter får jag ett sms att han ringer imorgon god natt! Då fick jag nog och bad honom dra åt helvete, efter det fick jag inget svar. Vet att det var kanske att ta i, men om han visste hur han sårat mig.

Mår så himla dåligt och har gjort det hela veckan. Vet att jag inte e den första som känner så här och inte den sista heller.. Men att det kan göra så ont ? Vi har inte ens kommit långt i det här, men ändå gör det så ont. Jag e en person som aktar mig för män för att jag har blivit sårad tidigare och e rädd. Har även ett själförtroende som e väldigt lågt och som förstör mkt.. Träffar aldig någon, håller inte på med olka män hit o dit, jag e verkligen en bra tjej som vill något seriöst.

Men min fråga är, vad tror ni ? Vet att ingen kan ha svaret men var tvungen att skriva av mig jag e så ledsen o bara gråter. Har ingen att prata med om detta heller då mina vänner redan hört detta flera gånger om och e trött på mitt gnäll..

Och en annan sak, OM vi inte hade haft sex den natten, så VET jag att allt hade varit som vanligt nu, han hade ringt varje dag o smsat mig.. kan sex verkligen förstöra så mkt??

En vecka sen detta hände nu o har ej pratat med honom sen jag bad honom dra åt helvete, 2 dagar sedan.. har inte jag "gjort mitt" eller vad tkr ni ?
Ska jag fortsätta höra av mig?

Kram


   
Citera

han låter dum i huvudet.

men för att får reda på vad han vill får du fråga honom


   
SvaraCitera

Tror inte problemet är att ni hade sex. Utan att han sa att han var förälskad i dig, men inte fick den önskade responsen tillbaka. Det sårade honom. Han ville nog höra att känslorna är ömsesidiga. Därför är det väl emotionellt jobbigt för honom att ha kontakt med dig, just för att han nu tror att du inte känner samma sak.

Är du är i honom? Tycker du om honom? Berätta vad du känner, för jag tror att han behöver bekräftelse på att ni står på samma ruta. I alla fall att han får veta var du står, oavsett var det är.

vermisse:

kan sex verkligen förstöra så mkt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja när jag tänker efter så kan du ha rätt i det du säger.. Men förstår inte varför han inte pratar med mig då? Jag försöker ju verkligen höra av mig till honom och ha en dialog med honom. Men det e omöjligt, han avvisar mig.. Och det e DE som får mig att tro att han inte vill ha med mig att göra. han får mig att känna mig värdelös o jobbig, liksom att han bara önskar jag kunde lämna honom ifred.

Jag e jätte förälskad i honom! Han måste väl förstå att jag tkr om honom när jag kontaktar honom hela tiden?


   
SvaraCitera

vermisse:

Jag e jätte förälskad i honom! Han måste väl förstå att jag tkr om honom när jag kontaktar honom hela tiden?

Killar är lite tröga och man måste säga det man menar, annars går det inte fram. Räkna inte med att han fattar något som du inte säger rakt ut.


   
SvaraCitera

vermisse:

Men förstår inte varför han inte pratar med mig då?

Försök tänka dig in i hans situation. Tänk om du hade sagt till honom att du är kär i honom, och han inte hade sagt samma sak tillbaka till dig. Hade du inte blivit ledsen och viljat ta avstånd då?

vermisse:

Men det e omöjligt, han avvisar mig.. Och det e DE som får mig att tro att han inte vill ha med mig att göra

Kombinationen med att han upplever att du har avvisat honom och att du svor åt honom, kan göra att han tar avstånd.

vermisse:

Jag e jätte förälskad i honom! Han måste väl förstå att jag tkr om honom när jag kontaktar honom hela tiden?

Säg det till honom. Förklara situationen och varför berätta vad som hände. Kommunikationen är rätt basic för att de här ska kunna få ett lyckligt slut. Så jag skulle föreslå att du skriver ett e-mail till honom (om han nu vägrar att träffas eller svara på sms/telefonsamtal), där du förklarar det ovansagda. Berätta dina tankegångar och känslor, så att han förstår dig.

Men ha också i åtanke att han kanske inte vill inleda något trots att du tycker om honom, pga det som hänt.

vermisse:

han får mig att känna mig värdelös o jobbig, liksom att han bara önskar jag kunde lämna honom ifred.

Jag förstår att det är jobbigt, men om du vill behålla honom så tror jag att det är nödvändigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ska jag höra av mig igen då ? Tror du inte att de kan vara så enkelt att han inte vill ha kontakt med mig längre? När han visar sig så kall o otevlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mkt för dina råd! Har ej kvar hans nr men kan skicka iväg ett mail på fb. Men frågan e hur jag ska skriva? Sen så e jag LIVRÄDD för att jag öppnar mitt hjärta o berättar hur jag känner o sen så fortsätter han att avvisa mig eller att jag får ett svar som kommer göra mig ledsen..


   
SvaraCitera

vermisse:

Tror du inte att de kan vara så enkelt att han inte vill ha kontakt med mig längre?

Kom på en sak till. Hur gick sexet? Hände något knasigt? Kan han ha ångest för det av någon anledning? Typ att han känner att han gjort bort sig och vill undvika dig pga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexet var inte de bästa när jag e väldigt osäker i mig sj.. men det gick helt okej. var inget som gick dåligt precis. Inga pinsamma situationer eller så.. O han skrev ju dagen EFTER att han var kär i mig.. så de e de ja inte förstår. Om han inte hade skrivit de där smset dagen efter hade jag kanske fått tänka om och sluta STALKA. men nu skrev han ju de där smset. O de e däför jag fortsätter som jag gör..


   
SvaraCitera

vermisse:

igt PÅ

vermisse:

m ALLT GÅR FEL.

vermisse:

te. OM h

vermisse:

k, OM vi

vermisse:

så VET j

d1a var mkt f14


   
SvaraCitera

Hur gamla är ni? Kände du dig tvingad till någonting? Behandlade han dig bra? Känns det värt att han behandlar dig dåligt nu? Varför kan du inte rent ut fråga varför han plötsligt blivit kylig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 22 o han e 25. Nejdå kände mig itne tvingad till något, han har behandlat mig bra under hela den här tiden tills det blev så här.. Drog iväg ett mail på fb nyss o skrev att han kunde berätta för mig om han inte vill ses mer så ska jag låta honom vara. Men förväntar mig inget svar på det heller.. O svarar han inte på detta så kan jag inte göra så mkt mer än att "gå vidare"


   
SvaraCitera

vermisse:

svarar han inte på detta så kan jag inte göra så mkt mer än att "gå vidare"

bra!
nu känns det hela mer utrett tycker jag.


   
SvaraCitera

Hoppas det blir bra! [love] Jag hoppas verkligen att han svarar på ditt mail, annars kan du inte göra mer.. skrev du att du är förälskad i honom? kram[love]


   
SvaraCitera