Aviseringar
Rensa alla

killar med lösnaglar


Ämnesstartare

som rubriken lyder killar med lösnaglar vad tycker ni om det jag skulle vilja ha det men det kanske skulle verka konstigt


   
Citera
Paseo

Jag tycker man får göra precis vad man vill. Lösnaglar på en kille kan väl va coolt, det blir vad man gör det till. Man ska inte bry sig om vad alla andra tycker hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag föredrar nog äkta naglar framför lösnaglar, på alla människor. det är snyggast, men skaffa om du känner dig fin i det!


   
SvaraCitera

william_best:

som rubriken lyder killar med lösnaglar vad tycker ni om det jag skulle vilja ha det men det kanske skulle verka konstigt

Ja det skulle verka konstigt för de flesta och det skulle förmodligen snackas bakom din rygg en hel del. Det är sanningen, nu säger jag inte att jag stödjer det beteendet men så är det, vare sig man vill det eller inte.

Sen om du bryr dig om vad andra tycker, det är en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det en transa så visst, annars big [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se ut på ett sådant sätt att du trivs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror helt på vem det är.
skulle nog inte uppskatta det på min partner.
men, tja, inget är rätt eller fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jag tycker man får göra precis vad man vill.

Klart man får göra vad man vill men om det uppskattas av andra eller inte är en annan sak. Jag skulle bara tycka att det var konstigt om en kille har lösnaglar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du ha det så ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver inte ha lösnaglar om du inte vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar emokillar. Tycker att det vore snyggt, gör det om du själv känner dig bekväm i dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla svar har precis satt på mig dom så klart lite svårt att skriva och hålla på med musen


   
SvaraCitera
Paseo

william_best:

tack för alla svar har precis satt på mig dom så klart lite svårt att skriva och hålla på med musen

coolt, kan jag få se bild? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skickar bild sen ser ganska bra ut men satte pekfinger-nageln lite snett men för övrigt pretty good [love]


   
SvaraCitera
Paseo

william_best:

jag skickar bild sen ser ganska bra ut men satte pekfinger-nageln lite snett men för övrigt pretty good

Haha verkar sjukt coolt, spänd på att se!!


   
SvaraCitera