Aviseringar
Rensa alla

Killar med stringtrosor


Ämnesstartare

Jag är straight och är i ett förhållande men jag är inte gay. Jag brukar använda stringtrosor ibland alltså jag tycker det är skönare än boxerfillingar. Någon mer som använder det? Vad tycker ni tjejer om det?


   
Citera
Ämnesetiketter

hur kan det va skönare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom det rymmer paketet väldigt bra. Iallafall en del modeller från Calvin Klein. Och sen för den delen så är man mer fri känns det som.


   
SvaraCitera

Någon har small peepee


   
SvaraCitera

Du har bara ett väldigt litet paket;)


   
SvaraCitera

widediaper:
hur kan det va skönare

alla tycker olika helt enkelt. 


   
SvaraCitera

Om du tycker det är skönt så fortsätt med det. Men tror knappast tjejer gillar det eftersom dom flesta tjejerna gillar manlighet. Och det är inte så speciellt manligt att använda trosor Galen

Vad säger din flickvän om det?


   
SvaraCitera

Är väl lika bra att köra en italienare isåfall.


   
SvaraCitera

Gayyy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Om du tycker det är skönt så fortsätt med det. Men tror knappast tjejer gillar det eftersom dom flesta tjejerna gillar manlighet. Och det är inte så speciellt manligt att använda trosor Galen

Vad säger din flickvän om det?

Jag har det mest under träningskläder eller mjukisbyxor. Det kan komma och gå i perioder. Nja hon säger väl inget, bara jag är nöjd och gillar det så är hon det. Men under jeans osv så har jag kallingar.


   
SvaraCitera

Jag är en kille och bär också stringtrosor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är nämligen vanligare än vad folk tror


   
SvaraCitera

Har också det ibland, rätt skönt faktiskt:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det fler hetrosexuella killar som använder stringtrosor?


   
SvaraCitera

Ja du är straight, i ett förhållande, och inte bög. Bra att du är så jävla tydlig. 

Jag är gay men använder då fan inte stringtrosor.

FYI: inte arg


   
SvaraCitera