Aviseringar
Rensa alla

Killar och kroppsbehåring


Ämnesstartare

isola:

Men inte helt buskigt överallt väl? Ovårdad hårväxt är ej fint.
oj nu avslöjade jag min åsikt

Fast hellre buskigt än slätrakat. Vad menar du med "ta bort" btw - bara raka eller även ansa? Ansa könshår kan ju vara bra om det är massor som är i vägen för eventuellt oralsex. Skägg kan vara bra att ansa så att det ser lite välvårdat ut, om man inte kör på långt skägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men kroppshår och rakning är [no-no]

tkr ansiktshår ska vara med. känner faktiskt massa blattar av honkön som tar hand musche/skägg på diverse sätt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte killar ska vara helrakade osv, så länge det inte är ovårdat och en hel skog att leta sig igenom liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

Yo babe

[blush] Du är så attraktiv, din jävel [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

gör lite som jag känner för. ibland låter jag allt växa, ibland tar jag bort något, och så vidare. sköter inte min hygien enligt schema.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

tkr ansiktshår ska vara med. känner faktiskt massa blattar av honkön som tar hand musche/skägg på diverse sätt [shake]

Vem bryr sig om blattar övht.................................................

Nintendo:

Fast hellre buskigt än slätrakat. Vad menar du med "ta bort" btw - bara raka eller även ansa? Ansa könshår kan ju vara bra om det är massor som är i vägen för eventuellt oralsex. Skägg kan vara bra att ansa så att det ser lite välvårdat ut, om man inte kör på långt skägg.

Något av det, inte bara låter allt växa igen. Sen om det är vaxar, klipper, rakar, noppar etc man gör är lite sak samma i denna poll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Något av det, inte bara låter allt växa igen. Sen om det är vaxar, klipper, rakar, noppar etc man gör är lite sak samma i denna poll.

Fast ah, tycker nog att det är skillnad på hårvård (typ ansa) och att raka av allt!! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast ah, tycker nog att det är skillnad på hårvård (typ ansa) och att raka av allt!! [no-no]

Det är det! men det fanns inte så många pollalternativ + ville ha den precis likadan som tjejtråden.
Men klipper man en millimeter varenda julafton så ska man nog rösta "annat".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tar bort hår innan sex/bad/lättklätt (Du röstade på detta alternativ)

Den senaste tiden har jag inte haft tid att bry mig så ser mer eller mindre ut som en björn just nu. Men det blir väl ordning på det när man väl har tid med lite fritid och inte sitter på UM på fritiden [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tar ofta/alltid bort viss kroppsbehårin (Du röstade på detta alternativ)

Under armar och mellan benen, dock inte allt på den senare platsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tar inte bort någon kroppsbehåring (Du röstade på detta alternativ)

Behövs ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Annat svar: (Du röstade på detta alternativ)

Jag måste först säga att jag gillar initiativet! [crazy] Speciellt med tanke på den här tråden! [cool]

Jag tycker att det finns människor med skägg och de utan skägg. Eller det gör jag såklart inte, men jag tycker det är en spännande sätt att dela upp människor på (speciellt med tanke på dess koppling med testosteron). Så där är ju jag en människa utan skägg [sad]. Vilket är lite trist!!

Till frågan om jag rakar hår ect, så ja det har hänt jag gillar att experimentera generellt sätt [cute]. Men det är inget jag gör längre, det har ofta varit så att när det börjat växa någonstans (som under armarna exempelvis) så har jag provat raka där ett tag och sedan tyckt det varit onödigt efter ett tag. Idag har jag en ganska schizofreni attityd till hår rakning och klippning ect. Det beror främst på vem jag känner mig som och får lust med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sa emot migsjälv där, men på senaste tiden så har jag inte rakat mig men klippt mig ofta det får vara mitt mindre förvirrade svar! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dann:

dag har jag en ganska schizofreni attityd till hår rakning och klippning ect.

deleuzian ändå in i skägget alltså? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr inte borttagning av kroppsbehåring är nödvändigt


   
SvaraCitera