Aviseringar
Rensa alla

Killar om att ta initiativ/kontakt


orcite:

rtfarande

Haha jag är i samma sits som dig, finns typ ingenting att göra. Det är bara att vänta tills du och jag är äldre när tjejer har insett att dom inte vill ha killar som knullar och dumpar


   
SvaraCitera

världen är sjuk inse det bara.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Trådlös:

Ang texten, TS försöker få det till att det är tjejers fel för att han inte kan ragga. Löjligt.

Trådlös:

Du har precis dragit halva jordens befolkning över en kam.
Inser du hur dum du låter?

Uhmm.... Jag tänker inte lyssna eller ta åt mig något från någon som har dubbelmoral samt som försöker dra andra slutsatser utöver det jag skrivit.

Buddah:

Grejen är väl den att du inte har lärt dig av dina misstag. Funkar inte det man kör med så byter man taktik.

Skriv inte "du". Skriv istället "man". Och för det andra, ska inte tjejer ha någon taktik? Eller är det helt okej att en tjej ska bli påraggad tusentals gånger och välja någon medans du ställs in för helt andra villkor? Trivs du med att du ska vara en "hund"? Men annars det du skrev är ju sant, fungerar inte något ska man byta taktik. Men i helhet, är det killens skyldighet att byta taktiker, personligheter osv när tjejer bara behöver dra några linjer smink?

Roll on:

Nej, har du något annat syfte än att misslyckas?

Du är misslyckad. Du har inte lyckats hålla dig till en simpel sak som att diskutera det som framförs i tråden. Du bara trollar. Tragiskt att du inte har något större syfte med ditt liv än att irritera och även erkänner detta. Synd om dig att din kropp ska få lida av ditt smutsiga sinne.

senap123:

Haha jag är i samma sits som dig, finns typ ingenting att göra. Det är bara att vänta tills du och jag är äldre när tjejer har insett att dom inte vill ha killar som knullar och dumpar

Jag håller en objektiv syn på allt sånt här och för att sammanställa det hela verkar detta vara fallet om att tjejer intresserar sig för saker som är dåligt för dem, än saker som är bra för dem.


   
SvaraCitera

orcite:

Uhmm.... Jag tänker inte lyssna eller ta åt mig något från någon som har dubbelmoral samt som försöker dra andra slutsatser utöver det jag skrivit.

Vad har jag dubbelmoral om?
Och vilken slutsats har jag dragit som inte stämmer in med det du skrivit?


   
SvaraCitera

Jag gör det inte för alltid när jag gör så säger tjejen att jag är ful och äcklig, sen går hon iväg med sina vänner fnissande och pekandes mot mej[sad]


   
SvaraCitera

orcite:

Skriv inte "du". Skriv istället "man".

När jag tilltalar dig, skriver jag "du".

orcite:

Och för det andra, ska inte tjejer ha någon taktik?

Väljer de väl själva?

orcite:

Eller är det helt okej att en tjej ska bli påraggad tusentals gånger och välja någon medans du ställs in för helt andra villkor?

Är upp till var och en. Eller skall vi ha något slags kommunist-raggande lagstiftat? Sluta gnäll och anpassa sig istället.

orcite:

Trivs du med att du ska vara en "hund"?

Jag är ingen hund. Jag raggar inte alls.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Buddah:

När jag tilltalar dig, skriver jag "du".

Hmm.. Jag förstår din logik nu. Du vet Al Gore, fd president kandidat i USA som blev miljöaktivist senare.. Med din logik, visst är det Al Gore som är skyldig för all miljöförstörelse som har hänt eftersom han arbetar för att fixa det?

Buddah:

Väljer de väl själva?

Ja men de är bortskämda.

Buddah:

Är upp till var och en. Eller skall vi ha något slags kommunist-raggande lagstiftat? Sluta gnäll och anpassa sig istället.

Nej det är inte upp till var och en. Och att anpassa sig betyder att inte vara sig själv. Jag undrar nu hur lost du själv är egentligen, är du dig själv eller har du "anpassat" dig allt för att bemärka dig i ANDRA människors ögon?

Buddah:

Jag är ingen hund. Jag raggar inte alls.

Bra.


   
SvaraCitera

orcite:

varför vill INGEN tjej prata med mig?

ta intiativ och ge inte upp?!


   
SvaraCitera

orcite:

En till grejj som gör att killar inte tar initiativ är att tjejer någorlunda "fattar" att killen vill ligga om han tar initiativ. Att han är liksom intresserad i henne sexuellt. För det är ju inte hennes personlighet han dras till från 10 meter avstånd

Många gånger tofflar sig hanen för att närma sig honan, och ja, många gånger med sex i baktanke. För att distansiera sig från detta så förhåller jag mig ofta passiv. Även om tjejer kanske gillar tofflande till viss del, så vill inte jag bli sedd som den typen. Ja, initiativtagartypen är mer framgångsrik, om man nu inte kan erbjuda något särskilt, men förhåll dig på det sättet du känner dig bekväm i. Det är inte så jävla farligt att försiktigt testa sig fram.


   
SvaraCitera

orcite:

Med din logik, visst är det Al Gore som är skyldig för all miljöförstörelse som har hänt eftersom han arbetar för att fixa det?

Huh? Förstår inte vad du är ute efter någonstans. Hur skall man annars tilltala en person menar du?

orcite:

Nej det är inte upp till var och en. Och att anpassa sig betyder att inte vara sig själv. Jag undrar nu hur lost du själv är egentligen, är du dig själv eller har du "anpassat" dig allt för att bemärka dig i ANDRA människors ögon?

Jag anpassar mig inte, just därför att jag ej ser samma problem. Problemet ligger i betraktarens ögon.


   
SvaraCitera
orcite
Ämnesstartare

Buddah:

Huh? Förstår inte vad du är ute efter någonstans. Hur skall man annars tilltala en person menar du?

Haha där ser du, du försökte ju tilltala mig ur en text någon annan har skrivit xD

Buddah:

Problemet ligger i betraktarens ögon.

Ett sådant tänkande är fel bara så du vet. Det skuldbelägget problemen på den drabbade och inte på den som drabbar andra.


   
SvaraCitera

orcite:

Haha där ser du, du försökte ju tilltala mig ur en text någon annan har skrivit xD

Jaha, trodde du hade skrivit den. Undgick mig helt ;d

orcite:

Ett sådant tänkande är fel bara så du vet. Det skuldbelägget problemen på den drabbade och inte på den som drabbar andra.

Fast att tjejerna själva bestämmer hur de vill bli raggade på är inget som "drabbar" någon.

Är bara lata killar som gnäller.


   
SvaraCitera

Bra text som beskriver verkligheten.


   
SvaraCitera

någon annan[rolleyes]


   
SvaraCitera

ORCITE [love]


   
SvaraCitera