Aviseringar
Rensa alla

Killar om ni är intresserade av en tjej...


Ämnesstartare

Är sällan intresserad av någon på det sättet så jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har svårt för att visa intresse även om jag gillar någon. Tänker att det inte är någon idé ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

förstår bara inte hur ni tänker

Ja vi kan nog osså va svåra men ni e osså förvirrade som fan..
Är jag intresserad så e jag lagom. Inte för på och inte för svår. Skulle aldrig skita i att svara på sms o sånt ialf :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Han kanske är nöjd nu eftersom han fått sitt.

Menar du sex och att jag verkar intresserad? 🙁 Fan e killar såna svin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Inte för på och inte för svår.

det är bra[y]

blondieyou:

Skulle aldrig skita i att svara på sms o sånt ialf :O

det är ett sätt för honom att säga att han inte vill ha med dig att göra. hade han vågat så hade han svarat på dina sms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Är sällan intresserad av någon på det sättet så jag vet inte.

Okej nej inte ofta jag är det heller därför man blir sjukt sårad när man inte vet vad den andra vill..

Pelle Pelikan:

Jag har svårt för att visa intresse även om jag gillar någon. Tänker att det inte är någon idé ändå.

Varför e det ingen idé?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Fan e killar såna svin!

allt för många är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ett sätt för honom att säga att han inte vill ha med dig att göra. hade han vågat så hade han svarat på dina sms

[sad] men hur kan han då verka så intresserad först?! Vad ville han med mig liksom? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

allt för många är det

Ja har hört det av många kompisar.. Har bara varit tsm me en o samma kille i ca 3år därför jag inte har någon koll på era signaler!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

men hur kan han då verka så intresserad först?! Vad ville han med mig liksom?

det kan bara han svara på.. men troligtvis så ville han väll något med er då i början. men sen kom han väll på andra tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Har bara varit tsm me en o samma kille i ca 3år därför jag inte har någon koll på era signaler!

jag va tillsammans med mitt ex i 2 så jag förstår hur du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Varför e det ingen idé?

Det leder inte till någonting ändå. Jag är inte en sådan som folk lägger märke till även om jag kollar in dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det kan bara han svara på.. men troligtvis så ville han väll något med er då i början. men sen kom han väll på andra tankar

Men kan ju dock inte fråga honom :(.. Ja antagligen fan vad det suger! Skulle nog ha visat mig intresserad från början.. Nej nu har jag bestämt mig för att skita i honom och se om han kontaktar mig och då ska han fan ha en bra anledning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag va tillsammans med mitt ex i 2 så jag förstår hur du känner.

Ja ibland känner man att fan orka dejta, kanske skulle stannat kvar i sitt gamla förhållande ialf.. När folk håller på som dom gör ialf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Nej nu har jag bestämt mig för att skita i honom och se om han kontaktar mig och då ska han fan ha en bra anledning..

bra[y]


   
SvaraCitera