Aviseringar
Rensa alla

killar se hit


Ämnesstartare

hejhej. jag har lite frågor till er killar. jag är ganska oerfaren när det gäller den sexuella biten och undrar om ni kunde ge mig lite tips på vad ni killar tycker är skönt, tänder på osv. Är på g med en kille som är lite mer erfaren... så skriv allt ni kommer på, från smekningar till sexställningar. ni tjejer som har tips får gärna skriva med [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Tänk inte så mycket, försök att bara vara. Det är mitt tips. Du behöver inte göra något särskilt, killen blir antagligen tillräckligt glad bara av det faktumet att han får ha sex med dig. [y]


   
SvaraCitera

troligen individuellt [zzz]


   
SvaraCitera

det kommer av sej självt [smile]


   
SvaraCitera

sofiii:

hejhej. jag har lite frågor till er killar. jag är ganska oerfaren när det gäller den sexuella biten och undrar om ni kunde ge mig lite tips på vad ni killar tycker är skönt, tänder på osv. Är på g med en kille som är lite mer erfaren...

Förklara situtationen[y] Skulle vara underbart med en tjej som dig man hade möjlighet att lära upp så den passade en själv perfekt[smile]


   
SvaraCitera

Något som var ett gissel för mig i början av förhållandet med mitt ex var när hon red mig. När hon satt ner helt och började gnida fram och tillbaka med sitt underliv så var det så grymt skönt och det sa "SPLUD" och så var det klart [sad]
Sen ordnade det upp sig dock [smile]

SebastianE:

Skulle vara underbart med en tjej som dig man hade möjlighet att lära upp så den passade en själv perfekt

Kontrollfreak [chocked][no-no]


   
SvaraCitera

Hell_man:

Du behöver inte göra något särskilt,

Huh? Ska hon ligga still, som en död hund? [confused]

Hell_man:

killen blir antagligen tillräckligt glad bara av det faktumet att han får ha sex med dig.

Näää, nu talar du i nattmössan. Jag tvivlar på att en kille känner 'glädje' pga ett dåligt ligg. [no-no]


   
SvaraCitera

Jag vet ett bra tips man kan göra sug hans kuk, och låta honom ta på din fitta [wink][wink][blush]


   
SvaraCitera

gillar ifall du pratar som Dan Treacy.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

och så var det klart [sad]

[bigsmile]<3


   
SvaraCitera

blir bättre om jag visar irl isället[wink][wink]


   
SvaraCitera

Oväntad:

[bigsmile]<3

Jag lovar, senare så kunde jag hålla på hur länge som helst [sad][cute]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Kontrollfreak

Haha nä men vadå? Man vill väl njuta av varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo men hur vet man att det är skönt för honom...


   
SvaraCitera

sofiii:

jo men hur vet man att det är skönt för honom...

Ask him[y] men inte hela tiden för fan bara. Om du runkar av honom så kan du fråga om du tar för hårt eller löst.


   
SvaraCitera