Aviseringar
Rensa alla

KILLAR, ska en tjej vara bitchig?


Ämnesstartare

vet inte om det finns någon liknande tråd eftersom jag nyss registrerat mig men alltså jag måste bara veta om det här med att vara iskall som tjej är något killar inte gillar men på samma gång faktiskt tycker att det är sexigt att vara lite bitchig och som tjej veta vad man vill ha hos en kille. jag skulle kalla mig själv lite bitchig om någon kille kommer fram till mig i baren och inte har det utseendet jag letar efter, för jag vet att killar bara bjuder på drinkar ifall de vill ligga och inte för att lära känna en. jag är lite ytlig ja men jag är inte den där tjejen som låtsas tycka om någon för att få en shot och sen gå iväg, är hellre ärlig och säger exakt vad jag tycker. kanske drog ut lite på ämnet men gillar killar att "jaga" efter tjejer som INTE är intresserade, varför tror de att de har en chans när man klart och tydligt visat att man inte är intresserad överhuvudtaget? 


   
Citera
Ämnesstartare

i den grad att hon inte är totalt menlös kanske, men det blir lätt ett väldigt jobbigt karaktärsdrag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar snälla omhändertagande tjejer, samt roliga och kaxiga på samma gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan vara sexigt om hon är lite flörtigt svårfångad, men "bitchig" är inte atteaktivt, du hör väl själv hur negativt bich låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker man ska vara snäll och ödmjuk

men jag lider å andra sidan av sinnessjukdom


   
SvaraCitera

Otrevliga tjejer är ju bara jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad får dig att tro att killar bara bjuder på en drink om de vill ligga? xD


   
SvaraCitera
mutter

paranoidkanske:
vet inte om det finns någon liknande tråd eftersom jag nyss registrerat mig men alltså jag måste bara veta om det här med att vara iskall som tjej är något killar inte gillar men på samma gång faktiskt tycker att det är sexigt att vara lite bitchig och som tjej veta vad man vill ha hos en kille. jag skulle kalla mig själv lite bitchig om någon kille kommer fram till mig i baren och inte har det utseendet jag letar efter, för jag vet att killar bara bjuder på drinkar ifall de vill ligga och inte för att lära känna en. jag är lite ytlig ja men jag är inte den där tjejen som låtsas tycka om någon för att få en shot och sen gå iväg, är hellre ärlig och säger exakt vad jag tycker. kanske drog ut lite på ämnet men gillar killar att "jaga" efter tjejer som INTE är intresserade, varför tror de att de har en chans när man klart och tydligt visat att man inte är intresserad överhuvudtaget? 

Det är inte många killar som eftersträvar eller letar efter bitchiga tjejer. Men jag undrar över en del saker..
Vad för typ av kille är det som du letar efter? Kanske är baren fel ställe att leta på efter den rätta killen, om du tror att killen i baren bara vill ha ett ligg men inte du..
Har du fått någon killes nummer med en bitchig attityd?

Nej, killar gillar inte att "jaga" efter tjejer som INTE är intresserade. Jag tror att extremt få killar är sådana som jagar en tjej som inte är intresserad. Om de killarna existerar. Jag har aldrig träffat på en kille som vill ha en tjej för hennes bitchighet. Det blir ju enklare om både killen och tjejen visar intresse gentemot varandra.

Varför tror de att de har en chans när man klart och tydligt visat att man inte är intresserad överhuvudtaget?
Är det killar i baren som visar det intresset? Jag kan säga att det inte är många par som kan säga att de träffades i baren, eller? Varför går folk över huvud taget till en bar? Jo, för att festa och träffa nytt folk. Jag tro att tjejer kan bli likadana.

Hoppas att det hjälper 🙂


   
SvaraCitera

mutter: Nej, killar gillar inte att "jaga" efter tjejer som INTE är intresserade.

finns dessvärre många sådana...


   
SvaraCitera

paranoidkanske: varför tror de att de har en chans när man klart och tydligt visat att man inte är intresserad överhuvudtaget?

utmaningen såklart
killar vill ha det smaskigaste äpplet som finns högst upp i trädet, utmaningen gör belöningen bättre när man väl klarat av uppgiften
eller något sånt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, hon ska vara supersnäll men strunta i typ alla killar som bryr sig om henne
då är man typ jordens drottning 

tror fler killar dras till nonchalans än tjejer gör. Känns som att det bör vara tvärtom eller lika mycket men nej, verkligheten är full av överraskningar


   
SvaraCitera

tycker man ska vara sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flera frågor i en. Angående att snubbar inte kan ta ett nej beror det rent krasst på att de inte respekterar kvinnans vilja och integritet eftersom det ingår i kulturen att kvinnan är ett pris som mannen kan vinna, inte en person med egna preferenser.

Angående personliga preferenser angående "bitchighet" är folk olika, jag gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vi sluta vara så androcentriska pls


   
SvaraCitera