Aviseringar
Rensa alla

Killar ska se ut som DJ Hunk


Ämnesstartare

Annars ska de FAN inte bli förvånade om de inte får ligga. Tjejer vill ha killar som DJ Hunk.

DJ Hunk Hjärta

devetdu1_5226e4249606ee0f6e6dbd92.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Fyfan, hade jag sett ut så hade jag spytt varje gång jag sett mig i spegeln.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Fyfan, hade jag sett ut så hade jag spytt varje gång jag sett mig i spegeln.

Hjärta

Haha, du är bara avis för att du inte får ligga och han får det. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missstalin: Haha, du är bara avis för att du inte får ligga och han får det.

Hade varit sant - om jag inte hade fått ligga. Fast nu får jag det så...Sover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hade varit sant - om jag inte hade fått ligga. Fast nu får jag det så...Sover

Hjärta

Uppenbarligen inte eftersom du inte ser ut som Dj Hunk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

missstalin: Uppenbarligen inte eftersom du inte ser ut som Dj Hunk.

Så du tror att bara dom som ser ut som Dj Hunk får ligga? Är det därför vi är så många människor på planeten? Hur står det till med logiken egentligen, lilla troll? xD

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Så du tror att bara dom som ser ut som Dj Hunk får ligga? Är det därför vi är så många människor på planeten? Hur står det till med logiken egentligen, lilla troll? xD

Hjärta

Ja. varför skulle tjejer vilja ta i någon sparris eller fetknopp med tång ens? Nej precis. Det vill ingen. Jag talar för ALLA tjejer. Sen finns det kanske någon som har tur någon gång och lyckas få sätta på en tjej som är både blind, döv och stum, men alla tjejer med klass knullar bara sådana som ser ut som Dj Hunk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda som är lite mer fint är hans mage
Är han under 180cm? ser ut så iaf

för övrigt så har jag sett snyggare killar... Har till och med sett & haft världens snyggaste kille (skrytskryt) så kanske Icke! är rätt pers att yttra mig


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

missstalin:

Ja. varför skulle tjejer vilja ta i någon sparris eller fetknopp med tång ens? Nej precis. Det vill ingen. Jag talar för ALLA tjejer. Sen finns det kanske någon som har tur någon gång och lyckas få sätta på en tjej som är både blind, döv och stum, men alla tjejer med klass knullar bara sådana som ser ut som Dj Hunk.

Tjejer med klass? Jag tvivlar att du har klass eller att nån som skulle villa ha samlag med DJ Hunk saknar nog klass. Du talar inte för alla tjejer det är rätt självklart. Då det ses som fint att var överviktig. Man förstår detta är ett troll enkelt.

Plus patetiskt att du använder en bild på en tjej som är rapporterad försvunnen person i Michigan.
http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2012/03/missing-16-year-old-michigan-girl-may-be-in-huntington-beach.html

http://www.huffingtonpost.com/2012/03/15/kayla-lyons-missing-huntington-beach-california_n_1349892.html


   
SvaraCitera

Ska? Killar får väl se ut hur fan de vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DJ Hunk. Vilket namn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:
DJ Hunk. Vilket namn. 

hahahaha


   
SvaraCitera
mynona

            


   
SvaraCitera

hahahlurad: Är han under 180cm? ser ut så iaf

hur lång är du själv


   
SvaraCitera

Alla brudar med klass ligger med...  
VEM FAN DE VILL!!! 

missstalin:

Ja. varför skulle tjejer vilja ta i någon sparris eller fetknopp med tång ens? Nej precis. Det vill ingen. Jag talar för ALLA tjejer. Sen finns det kanske någon som har tur någon gång och lyckas få sätta på en tjej som är både blind, döv och stum, men alla tjejer med klass knullar bara sådana som ser ut som Dj Hunk.


   
SvaraCitera