Aviseringar
Rensa alla

Killar, skulle ni kunna bli ihop med en tjej som varit transexuell?


Ämnesstartare

agarfne:

Stämmer det?

Vet inte riktigt, jag är Bisexuell, så jag skulle nog inte ha något problem alls med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig i livet.

Btw, du är möjligtvis inte Johan Palm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jag frågade min pojkvän nu vad han skulle tycka, och han sa att det skulle vara okej, även om det kanske skulle kännas lite konstigt.

Ifall min flickvän skulle erkänna att hon var född som kille så skulle jag självklart fortsätta behålla henne.
Men, ah, man kanske inte ska slänga ur sig det efter två veckor direkt.

:<


   
SvaraCitera

jag tror tyvärr att det är få killar som skulle det.
okey att man går efter personligheten men dom flesta killar är såpass barnsliga och osäkra att dom nog skulle tycka det var äckligt eller t.om typ bögigt att vara med en tjej som varit kille.
säger inte att jag skulle reagera annorlunda om jag träffade en kille som varit tjej. det beror nog på att det är så annorlunda, nånting man väldigt sällan stöter på.

jag tror du ska skaffa en kille och inte berätta nåt för han om att du varit kille. kan dock bli knepigt om han ser gamla foton eller om ni träffar nån du känner sen tidigare...
anyway lycka till med operationerna.


   
SvaraCitera

Har den ett kvinnligt könsorgan, inte ser för manlig ut, har god intelligens och lever så når det upp till mina krav för att kunna nå nivåer över "vänskap".

Jag tror det beror på hur personen ser ut... Om man tydligt ser att det är en kvinna så är det betydligt fler som accepterar det än om det blir något slags mellanting. Go go plastikoperation och hormonbehandlingar ungefär alltså.

Bäst för dig är nog att du antingen försöker hitta någon som inte bryr sig om det, eller så undviker du helt enkelt att prata om det. När du väl berättar det (om du nu känner att du behöver göra det) så lär det antagligen vara ganska lugnt, du lär ju känna på dig i förväg om personen inte alls skulle uppskatta det.

Det är inte direkt så att killar brukar fråga om sina tjejers könsorgan vid födseln var desamma som nu [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det skulle förmodligen vara chockerande, men tror jag skulle komma över det ganska fort.


   
SvaraCitera

Ja, definitivt.


   
SvaraCitera

Till och med om det var Jessica Alba skulle det inte gå, jag skulle inte klara av den psykiska pressen av att min tjej är en FD kille som haft snopp.


   
SvaraCitera

Ad Hominem:

Haha nej, inte en chans i helvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bisexuella skulle nog inte alls ha något problem med det. De har ju inte den där pressen som säger att de absolut inte får vara nära någonting killigt (alltså även en person som varit en kille). Jag tror inte heller att heterosexuella skulle ha något väldigt stort problem med det om de började gilla din personlighet. Det är väldigt många som är dödsrädda för att vara de minsta "bögiga" om du förstår vad jag menar. Även om de accepterar homosexuella så är det inte ens accepterat att krama en kille.

Jag tror att om man minskade homofobin bland dagens killar så skulle även fler acceptera att vara tillsammans med dig. Homofobin gör att det är 9/10 heterosexuella killar som inte skulle acceptera det med mindre homofobi så skulle det vara runt 5-7/10.

Edit: Jag glömde att önska dig lycka till och jag hoppas på att resultaten kommer att få dig må bättre ! Kramar till dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tjej med kuk? Yeaaaaah mums!


   
SvaraCitera
Tyrael

agarfne:

Jag har kommit hit för att ställa en fråga, och ni kommer aldrig att få veta vem jag är så det är ingen ide att försöka få kontakt med mig.

Svaret är Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle iaf lätt kunna vara ihop med en kille som var född som tjej.


   
SvaraCitera

Även efter operation så skulle ditt könsorgan inte vara direkt likt en tjejs?

ont: nej


   
SvaraCitera