Aviseringar
Rensa alla

Killar som dissar, varför?


Nannabanna0:

Så du tycker att jag ska fråga honom "varför svarar du inte?" Jag tycker det låter klängigt att skriva till en människa jag knappt känner än. Men jag vill ju veta varför...

Nä. Yolo


   
SvaraCitera
Cobrak

Nannabanna0:

Så du tycker att jag ska fråga honom "varför svarar du inte?" Jag tycker det låter klängigt att skriva till en människa jag knappt känner än. Men jag vill ju veta varför...

Med en någorlunda modifierad formulering, möjligtvis.


   
SvaraCitera

Nannabanna0:

Nej det förstår jag också. Men han addade mig på snap och vi har inte skickat mycket alls och han börjar redan att dissa

Jo, men han har la inte tid. Va inte så på så löser det sig


   
SvaraCitera
Cobrak

Ytterligare alternativ är att avvakta och kapa begäret som inkluderar att andra ska svara dig i den mån att det utfyller dina behov.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nannabanna0:

Ja sant, men om det är en tjej man vill lära känna så brukar man svara, eller?

ge han tid, du kan ju fortfarande skicka snaps till honom för att visa att du tänker på honom. Sen om han slutar svara helt så fattar du nog


   
SvaraCitera

b1son:
pga killar är i allmänhet väldigt opålitliga

image_18.jpg


   
SvaraCitera

För att de inte är intresserade kan vara en rimlig anledning. Eller inte gillar tjejen i fråga. 


   
SvaraCitera

wow, hybris deluxe


   
SvaraCitera

då har ja en likadan fråga, tjejer som dissar, why?


   
SvaraCitera

b1son:
pga killar är i allmänhet väldigt opålitliga

Tack.

Tjejer är i allmänhet slampor. För det är en logisk sak också att skriva.


   
SvaraCitera

orkar ej påpeka hur otroligt festligt det är med att förtryck av sexualitet alltid ligger närmast till hands när man ska invektivera tjejer 


   
SvaraCitera
O.G.
 O.G.

vonKissekatt:
orkar ej påpeka hur otroligt festligt det är med att förtryck av sexualitet alltid ligger närmast till hands när man ska invektivera tjejer 

Varför anser du dig ha rätt att döma vilka generaliseringar är OK?


   
SvaraCitera
b1son

SvenskWithAttitude: Tjejer är i allmänhet slampor. För det är en logisk sak också att skriva.

det är ju dock inte lika sant? opålitlig är dessutom inte enbart nedsättande


   
SvaraCitera