Aviseringar
Rensa alla

Killar som ger mixade signaler


Ämnesstartare

Haloj! Behöver råd & tankar & tips här. 
En kille i min klass, vi började i samma klass efter i somras. Sen de första dagarna har jag upplevt en "attraktion", ögonkontakt, blickar osv. Han höll på "jävlas" väldigt mycket och la onödiga kommenterarer och kollade väldigt mycket på mig. Jag gjorde detsamma men var lite mer svår o tillbakadragen. Sen hade vi bara ögonkontakt då och då, ser i ögonvrån att han tittar på mig ibland, men vi pratade inte så mycket. Sen började vi lägga till varandra på sociala medier. Och jag tog steget att skriva till honom. Det slutade med att vi började smsa lite grann och prata nått samtal i telefon hit o dit. Och HAN frågade om jag ville ses. Vi träffades, vi var hemma hos honom nån timme. Vi kollade film och myste och kysstes. Han ville Göra något sexuellt men jag sa nej och han respektera det. Sen efter det här i skolan dagarna efter, tror han små ignorera lite grann. Sen började han titta lite igen men inget mer med det. Han slutade "like" mina bilder, skrev aldrig längre, ingenting. Sen nån månad senare börjar han titta på mig lite igen. Han börjar skriva till mig flera gånger fast jag inte ens svarade på de första han skrev. Efter han skickat typ 3 meddelanden svarar jag. Det slutade med att han ville träffas själva på fritiden igen. Vi träffades utomhus den här gången, gick runt, prata lite bara, sen kysstes vi väldigt mycket och han sa att han har haft äkta känslor för mig förut men han inte vet vad som hände (?). Vet inte om han bara sa så liksom för att försöka nått sexuellt, för han frågade om han fick pulla mig. Men respekterade mig när jag sa nej. (Vi va på ett väldigt åtskild ställe där det nästan inte är någon). Sen efter det här hörde han inte av sig, i skolan försöker jag titta lite men han undviker. Jahapp var de inte han som hade haft äkta känslor? Men sen börjar han titta lite vissa dagar IGEN, men när han råka gå in i mig röt han till irriterad och sen bara fortsatte gå därifrån. Och kollar inte lika mycket på mig längre. Men VISSA gånger kollar han mig i ögonen när han går förbi. 
Men varför skulle han säga att han haft känslor bara sådär?

Han vet om att jag är en bra tjej och han har sagt själv att han tycker att jag är en bra tjej. Han vet att jag inte är en tjej som ligger runt osv. Men han kanske bara försökte få 

Va fan, är han intresserad eller Inte? 

Killar och tjejer, hjälp! Vad tyder hans beteende / signaler?


   
Citera
Ämnesetiketter

Han är nog lite osäker på var du står och därtill kanske inte så mogen, intresserad är han nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och juste! Efter de sista jag skrev om andra träffen så hörde han ju inte av sig. Så jag skrev till honom, frågade vad han gör & hur han mår osv. Jag mådde inte så bra och han gav mig verkligen bra råd, skrev att han finns där för mig, lite hjärtan och så. Men i skolan tittar han men ignorerar vissa dagar i streck. Och när jag och han råka backa in i varann, så lät han skit irriterad på mig. Om de är nån man är intresserad av man råkar stöta in i, brukar man bli generad, skratta, säga oj eller förlåt eller nått. Men de gjorde inte han, han röt till irriterad sen kolla bort direkt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Han är nog lite osäker på var du står och därtill kanske inte så mogen, intresserad är han nog.

Ja antagligen! Jag är sådär att jag måste ha bekräftat hela tiden vad han känner annars kan inte jag visa nått alls. Pga tidigare killar , svek osv. Om han skriver , vill ses, osv en dag. Sen några dagar efter lite otrevlig, ignorerar men kollar och ögonkontakt vissa dagar. Då spelar jag bara "iskall" istället. Och de blir speciellt sådär efter vi har träffats! De borde vara tvärtom. Att när vi har setts och pratat på ett personligare plan utanför "gymnasievärlden", borde han prata ännu mer med mig i skolan, och ABSOLUT intr ignorera och låta irriterad på mig 


   
SvaraCitera

Laaavalampaaa:

Ja antagligen! Jag är sådär att jag måste ha bekräftat hela tiden vad han känner annars kan inte jag visa nått alls. Pga tidigare killar , svek osv. Om han skriver , vill ses, osv en dag. Sen några dagar efter lite otrevlig, ignorerar men kollar och ögonkontakt vissa dagar. Då spelar jag bara "iskall" istället. Och de blir speciellt sådär efter vi har träffats! De borde vara tvärtom. Att när vi har setts och pratat på ett personligare plan utanför "gymnasievärlden", borde han prata ännu mer med mig i skolan, och ABSOLUT intr ignorera och låta irriterad på mig 

Ja han är nog intresserad men kanske inte något att avla på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Han är nog lite osäker på var du står och därtill kanske inte så mogen, intresserad är han nog.

Har ju ändå visat mig intresserad som åkt ända dit han vill när vi ska ses. Och kollar IBLAND tillbaka på ögonkontakten. Han kollar ju in mig ibland på avstånd och ibland närmare, men ibland total ignorerar han fast han påstår att han fick känslor för mig gången innan vi träffades osv. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Han vill bara ligga med dig, ja. Rätt oroväckande att du hela tiden lägger till att han respekterade dig som om det skulle göra honom till en bra kille också. Det är självklart att han ska göra så. 


   
SvaraCitera

Laaavalampaaa:

Har ju ändå visat mig intresserad som åkt ända dit han vill när vi ska ses. Och kollar IBLAND tillbaka på ögonkontakten. Han kollar ju in mig ibland på avstånd och ibland närmare, men ibland total ignorerar han fast han påstår att han fick känslor för mig gången innan vi träffades osv. 

Om du är intresserad så konfrontera honom när det känns tryggt, det är lurigt annars tror jag, svårt att bedöma hur seriös han är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Han vill bara ligga med dig, ja. Rätt oroväckande att du hela tiden lägger till att han respekterade dig som om det skulle göra honom till en bra kille också. Det är självklart att han ska göra så. 

Hmm är väl lite för naiv ibland då. Min tanke var att, han vet om att jag är en tjej som inte har sex bara så med killar, han vet att jag är en bra tjej, han vet att vi går i samma klass. Så om han skulle varit ute regler sex och utnyttjat mig hade han fått "problem" eftersom jag har många bakom mig liksom. 
Man skulle väl inte försöka sexutnyttja nån i samma klass? 

Plus att även fast jag inte gav honom sex första gången så ville han ses en andra gång osv. Dock var de lite större tidsmellanrum mellan de två gångerna. 
Tänkte också på det först, men när han sa att han hade känslor för mig, och han sa att jag var en lojal bra fin tjej, och juste! att han sa han inte är en kille som ligger runt för han är rädd att det ska gå rykten om honom 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Laaavalampaaa:

Hmm är väl lite för naiv ibland då. Min tanke var att, han vet om att jag är en tjej som inte har sex bara så med killar, han vet att jag är en bra tjej, han vet att vi går i samma klass. Så om han skulle varit ute regler sex och utnyttjat mig hade han fått "problem" eftersom jag har många bakom mig liksom. 
Man skulle väl inte försöka sexutnyttja nån i samma klass? 

Plus att även fast jag inte gav honom sex första gången så ville han ses en andra gång osv. Dock var de lite större tidsmellanrum mellan de två gångerna. 
Tänkte också på det först, men när han sa att han hade känslor för mig, och han sa att jag var en lojal bra fin tjej, och juste! att han sa han inte är en kille som ligger runt för han är rädd att det ska gå rykten om honom 

"bra" tjej? det finns inget bra/dåligt med att inte ha sex. det där hör obehagliga könsnormer till. 
självklart skulle folk göra det. många ser det ju inte ens som utnyttjande.

ha bara sex när du själv vill det, när du är kåt. du måste känna efter själv om du vill vara med den här killen men jag hade nog hoppat det.


   
SvaraCitera

Svårt å veta vad han vill. Antingen ä han osäker på  sina känslor. Men jag skulle nog mera tro på att han bara ä ute efter sex Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

"bra" tjej? det finns inget bra/dåligt med att inte ha sex. det där hör obehagliga könsnormer till. 
självklart skulle folk göra det. många ser det ju inte ens som utnyttjande.

ha bara sex när du själv vill det, när du är kåt. du måste känna efter själv om du vill vara med den här killen men jag hade nog hoppat det.

Jag menar inte att sex är dåligt, menar att han tycker att jag är en bra tjej, med det menar jag att tror inte han skulle sexutnyttja en tjej som han tycker är "bra tjej". Men kanske har fel 😛


   
SvaraCitera
mens
 mens

Laaavalampaaa:

Jag menar inte att sex är dåligt, menar att han tycker att jag är en bra tjej, med det menar jag att tror inte han skulle sexutnyttja en tjej som han tycker är "bra tjej". Men kanske har fel 😛

Om du tror att han skulle utnyttja någon tjej övht så är han ju verkligen inget att ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar försöker ju oftast sexutnyttja tjejer som dom tycker är "lätta" eller "dåliga" tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Om du tror att han skulle utnyttja någon tjej övht så är han ju verkligen inget att ha

De är ju det jag inte vet, åh så komplicerat. Den där ögonkontakten och attraktionen finns ju men ibland ignorerar han. Sen att han sa att han haft känslor för mig, varför skulle han ljuga om det? Eftersom han ändå inte fått något sex utav mig 


   
SvaraCitera