Aviseringar
Rensa alla

KILLAR SOM INTE ÄR GAY! HAR NI NÅGON GÅNG FANTISERAT OM ATT HA SEX MED EN ANNAN KILLE??


Ämnesstartare

1. KILLAR SOM INTE ÄR GAY! HAR NI NÅGON GÅNG FANTISERAT OM ATT HA SEX MED EN ANNAN KILLE??

2. Skulle ni kunna tänka er att ha sex med en annan kille som er bra ut för att det är skönt?? Man kan ha sex med kläder på, avsugning med kondom m.m ???

Ärliga svar från hjärtat [smile]


   
Citera

Du är gay.


   
SvaraCitera

Gaaaaaayy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej verkligen inte... kul o veta bara[y]


   
SvaraCitera

nej skabb


   
SvaraCitera

Nej. Nej. Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa e desperata.... vet att andra har gjort det, det kallas för ngt men kommer inte ihåg vad. Sett på Tyra banks show iaf [tard][wink]


   
SvaraCitera

oj här var det caps minsann


   
SvaraCitera

1) Ja
2) Nej


   
SvaraCitera

tänker jämnt på att knulla killar, tänker inte bra på det, brukar knulla killar. men jag är helt hetro och hatar äckliga bögjävlar[mad][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att "ALLA" killar har fantiserat om att ha sex med en annan kille. Vare sig man vill eller inte vill tänka på det så har det hänt [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tänker jämnt på att knulla killar, tänker inte bra på det, brukar knulla killar. men jag är helt hetro och hatar äckliga bögjävlar

Är du seriös eller skojar du bara?


   
SvaraCitera

MrBean:

Är du seriös eller skojar du bara?

Sexa?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrBean:

2. Skulle ni kunna tänka er att ha sex med en annan kille som er bra ut för att det är skönt?? Man kan ha sex med kläder på, avsugning med kondom m.m ???

Ärliga svar från hjärtat [smile]

du är gay


   
SvaraCitera

1) Ja
2) Tror ej det


   
SvaraCitera