Aviseringar
Rensa alla

KILLAR SOM INTE ÄR GAY! HAR NI NÅGON GÅNG FANTISERAT OM ATT HA SEX MED EN ANNAN KILLE??


Ämnesstartare

el_loco:

du är gay

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope..Men vissa killar som tänker på sånna saker får oftast physiska permanenta skador..När jag var liten så retade min bror mig att jag var kär i en kille.Den perioden var jag alltid ledsen och trodde jag bli bög..[shake][sad]


   
SvaraCitera

Nej.

MrBean:

Jag tror att "ALLA" killar har fantiserat om att ha sex med en annan kille. Vare sig man vill eller inte vill tänka på det så har det hänt [cheers]

Bara för att du är bög innebär det inte att alla andra också är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1) Ja det har hänt några gånger [surprised]

2) Har aldrig fått en attraktion för en kille och velat ha sex. Men skulle det hända så får det väl göra det men det har inte gjort det hittills och antar att jag inte kommer få det heller. [shake]


   
SvaraCitera

bögigt


   
SvaraCitera

MrBean:

sex med en annan kille

MrBean:

INTE ÄR GAY!

Obvious closet fag is obvious [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantiserat? ja, en gång tror jag, men det räknas inte. Den dagen hade jag knaprat bra piller av den starkare sorten. På något vis hade morsan kuk och tja, ni kan gissa resten.

Tänka sig därimot, jag förutspråkar ju att man inte ska dissa något man aldrig testat så jag får la sota för det här då. Dock under kravet att det skulle vara en person som absolut aldrig kunde kopplas till mig på något vis och att jag skulle kunna ha möjlighet att förneka att det någonsin hänt för utvalda delar av mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Ja, tror de flesta har det.

2. Jag skulle tänka mig att prova en massa saker, men jag skulle gärna inte ta en kuk i analen. Suga/Runka... Varför inte, så länge det är skönt...


   
SvaraCitera

Jag är hetero men jag fantiserar alltid om snoppar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera