Aviseringar
Rensa alla

Killar som inte bara kan va vänner


Ämnesstartare

E dumma i huvet. Blir såååååå trött


   
Citera
Ämnesstartare

Slampbrudar förstör för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en God Vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I mitt fall är det tvärtom. Kan inte ni tjejer ba acceptera att jag inte vill mer med er [confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va troru jag menar?? är du så dum förstår jag att dom bara vill ligga med dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm: är jobbigt när man bara vill ha som vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är förargligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile]

*tröstar* ok förstår att det är jobbigt, killar brukar ha svårt att inte tänka primitivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har man annars tjejer till? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Slampbrudar

Men vad är detta???? Ogillar sådant. Om man vill ha sex, skyddar sig, har åldern inne och sådant så ska väl ingen komma och säga att man är en slampa för det, vad är det för trams. Nu är det 2000-talet och ingen väntar till bröllopsnatten längre jälva angie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men vad är detta???? Ogillar sådant. Om man vill ha sex, skyddar sig, har åldern inne och sådant så ska väl ingen komma och säga att man är en slampa för det, vad är det för trams. Nu är det 2000-talet och ingen väntar till bröllopsnatten längre jälva angie

Frågan är väl snarare vilket värde man lägger in i det. "Slampa" har en definition, sedan är det upp till en själv om man tycker det är negativt eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta det lungt, du kan enkelt lösa situationen med lite tålamod.

värst dock med tjejer som hela tiden tror det är sex man söker när man tar kontakt med dom.

desperata killar förstör för oss andra :/


   
SvaraCitera