Aviseringar
Rensa alla

Killar som stirrar?


Ämnesstartare

Det är en sak som jag stör mig på som fan!! Alla killar från 13 års åldern till 45 års åldern har börjat stirra på mig! Vissa bara stirrar och vissa stirrar tills man stirrar tillbaks, och sedan fånler dom! Ska man ta dethär posetivt eller negativt? Är 14, har långt mörkt hår, smal midja, breda höfter, stor rumpa, ganska stora bröst, och ganska smal. Mår faktist dåligt av att bli iaktagen hela tiden, av killar i alla åldrar? Antingen så stirrar dom för att jag är snygg. Eller bara jävligt ful! Mår dåligt av att gå förbi några killar som sitter på en bänk när man vet att dom iaktar en tills man inte är inom synhåll. Mår dåligt att vara på stranden av att alla killar stirrar. Ibland har jag tänkt såhär " jag ska kolla ifall killen fortfarande kollar på mig när han gått förbi" och ja det är klart han gör


   
Citera
Ämnesetiketter

Förmodligen gillar dom väl vad dpm ser?


   
SvaraCitera
mynona

strunta i dem. de allra flesta av dem kommer du troligen aldrig att träffa på riktigt, så du hade lika gärna kunnat vara obevakad. 


   
SvaraCitera

psykopater allesammans 


   
SvaraCitera

Hur klär du dig? Jag menar har man korta, korta shorts och en tröja som inte täcker magen så får man ju räkna med en del blickar.


   
SvaraCitera

"Dom är bergis utbildade i mattematik."


   
SvaraCitera

Haha, naturligtvis tittar de för att de tycker att du är vacker. Jag tycker att du borde vara glad för att folk tittar åt ditt håll så länge det inte går till överdrift. Ifall kvinnor i alla åldrar hade tittat på mig så som du beskriver att jag varit väldigt glad. Ta det positivt. 

Glad


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets:
Hur klär du dig? Jag menar har man korta, korta shorts och en tröja som inte täcker magen så får man ju räkna med en del blickar.

sluta skuldbelägga henne

Knekten:
Haha, naturligtvis tittar de för att de tycker att du är vacker. Jag tycker att du borde vara glad för att folk tittar åt ditt håll så länge det inte går till överdrift. Ifall kvinnor i alla åldrar hade tittat på mig så som du beskriver att jag varit väldigt glad. Ta det positivt. 

Glad

du är ju korkad på riktigt

OnT: det är helt upp till dig att klä dig hur du vill och vistas var du vill. de vet inte bättre och tror inte du kan göra något mer än att strunta i dem alternativt säga ifrån om du känner dig väldigt obekväm


   
SvaraCitera

Vet ej kanske säg åt dem att inte stirra om du vill att de inte ska göra det  


   
SvaraCitera

Ta det positivt, sen borde du kanske inte klä dig så "lätt" om det stör dig. Tycker du ska strunta i det dock.


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets:
Hur klär du dig? Jag menar har man korta, korta shorts och en tröja som inte täcker magen så får man ju räkna med en del blickar

… ..


   
SvaraCitera
reben

e detta förklädd skryt tråd


   
SvaraCitera

reben:
e detta förklädd skryt tråd

tänkte det också


   
SvaraCitera

Samma häär! Fast alla tjejer tittar på mig hela tiden. Så jävla jobbigt när dom stirrar hela tiden!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

… ..

??

Går jag med korta shorts och utan t-shirts får jag en hel del blickar. Vad e konstigt med det?


   
SvaraCitera