Aviseringar
Rensa alla

Killar som stirrar?


NEMI
 NEMI

förstår inte... inget är konstigt med att människor kollar på andra människor


   
SvaraCitera

har också detta problem


   
SvaraCitera

vafan glor ni på


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: sluta skuldbelägga henne

Vem ska man skuldbelägga då? Klär man sig på vissa sätt, får man ju ändå någonstans räkna med blickar.

Sen är det klart att stirra är väldigt onödigt. Det väcker ju obehag.

Bööööörg: Går jag med korta shorts och utan t-shirts får jag en hel del blickar. Vad e konstigt med det?

Ja, typ så.

NEMI: förstår inte... inget är konstigt med att människor kollar på andra människor

True story.

Man tittar på varandra, så är det.

Som om aldrig någon här tittar på andra ute, och kanske framförallt på dom som klär sig lite mer avslöjande. De som säger annat ljuger.

Att tillägga, jag vet inte alls hur du är klädd. Så ja kan inte uttala mig om det.
Men är det verkligen så att "alla stirrar"? Låter rätt överdrivet. Det låter mer som skryt och lite av en önskan om att så vore.
Men klart att man någon gång får blickar. Jag får också det. Alla får det.


   
SvaraCitera

ba skit i, sånt får man ba leva med, finns inget att göra åt. förutom att säga "vafuck glor du på" 


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: du är ju korkad på riktigt

 Ursäkta?


   
SvaraCitera

Förstår inte varför det nödvändigtvis är ett problem så fort någon av de andra könet tittar på en. Jag menar det kan naturligtvis uppfattas som jobbigt av den som blir tittad på, men inte nödvändigtvis som alla i den här tråden utgår ifrån. Tror att de flesta normala kvinnor tycker om att män tittar på dem beundrande. På samma sätt som säkert 99% av alla män tycker om att kvinnor tittar på dem beundrande. Inget konstigt alls. Helst bör man ta det positivt. Att folk per automatik utgår från att det är ett problem är korkat om något.

NEMI:
förstår inte... inget är konstigt med att människor kollar på andra människor

Precis.


   
SvaraCitera

Olivia164Kista: förutom att säga "vafuck glor du på" 

"dig, du är vacker, jag tycker om att titta på vackra personer", hade jag isåfall svarat.


   
SvaraCitera

vet inte varför killar eller folk överlag stirrar, brukar anta att de gör det pga de tycker att jag ser efterbliven eller ful ut och om de ler/söker kontakt så gör de det pga sympati. mvh störd

folk menar förmodligen inget, jag sj stirrar på folk utan att mena ngt öht. 


   
SvaraCitera

Tror också att det rör sig om såkallat "humblebrag", skryt dolt, men att ungdomars radikalfeminister gått på bluffen och vill få det så naturliga att män tycker om att titta på vackra kvinnor till något slags patriarkalt problem. *Hoshost* attitudkontinent...


   
SvaraCitera

kakakaka: vet inte varför killar eller folk överlag stirrar, brukar anta att de gör det pga de tycker att jag ser efterbliven eller ful ut och om de ler/söker kontakt så gör de det pga sympati. mvh störd

Eller pga att du är snygg? Ser jag en snygg tjej tittar jag på den snygga tjejen. Ser jag däremot en ful tjej gör jag allt för att undvika denna. Skulle aldrig få för mig att stirra in en ful tjej. Det kan liksom ge en men för livet.

Tror därför det rör sig om det motsatta för din del.


   
SvaraCitera

Knekten: Eller pga att du är snygg?

du vet inte hur jag ser ut

Knekten: Skulle aldrig få för mig att stirra in en ful tjej

nej man kan titta på såna man tycker ser konstiga eller motbjudande ut. (okej det känns hemskt ytligt att skriva d1a)
man vet ju nt hur alla fungerar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Knekten: Ser jag däremot en ful tjej gör jag allt för att undvika denna.

Låter omständligt.


   
SvaraCitera

Schism:

Låter omständligt.

Nja, de flesta ser ganska bra ut. 


   
SvaraCitera