Aviseringar
Rensa alla

Killar som tofflar.


Ämnesstartare

Hej, vem skar av kuken på er och hällde östrogen i er välling?

Vart jag än går hör och ser jag detta jävla daltandet med tjejer. Killarna ska vara uppvaktande, tålmodiga och göra allt för tjejen utan att få ett skit tillbaka.

Varför är ni så jävla ryggradslösa och låter detta ske? Såg en tråd om en kille som trodde att hans flickvän inte tyckte om honom längre. Jag kan säga att det är för att du är en tråkig toffel med dåligt självförtroende.

Hur mycket tjejerän förnekar det så är fakta att de I N T E vill ha en kille som ger de allt de pekar på och tar allt de säger på största allvar. De vill ha en kille som de inte riktigt vet var de har. Någon som inte alltid finns till hands som något jävla verktyg. Det är nämligen vad ni tofflor är; vertyg och inget annat.

Till er som känner er träffade har jag sammanställt en liten lista på vad ni bör göra för att må bättre, ha bättre sex etc.

1. Var inte alltid till hands, boka upp dig med dina kompisar och gör något kul. Svara inte alltid i mobilen.

2. Var inte den som hör av sig flest gånger. Antingen är det tjejen som ska höra av sig 80-90% av gångerna ni ses eller så ska det ligga på 50%, aldrig under.

3. Be aldrig om ursäkt om du inte gjort något fel. Alla har varit med om att tjejen gör en höna av en fjäder. Här gäller det att vara stenhård och visa att du inte ärden man kör med i första taget. Om hon blir riktigt påflugen res dig upp och förklara för henne att du har bättre saker för dig än att ha löjligagräl med henne. Gå sedan därifrån och gör något du gillar. Hör inte av dig. Kräv en ursäkt när hon hör av sig.

4. Spar på komplimangerna, att höra "jag älskar dig till döden" är något fint som inte ska slitas ut genom att användas varje dag. Var dessutom sparsam med att ge beröm och ge det bara när du verkligen menar det.

Denna tråden finns till för att ni tofflor ska få hjälp och råd med hur ni ska agera i olika vardagliga situationer, var inte rädd att fråga!

Dessutom kunde vara kul om Ungdomar.ses skara som faktiskt kan kalla sig män kunde hjälpa mig med att fylla på listan.


   
Citera

Låter som om någon nyss har blivit dumpad.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

feed the hatred[badgrin]


   
SvaraCitera

I am a woman hear me roar! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huskorset:

Låter som om någon nyss har blivit dumpad.

Antog att en sådan kommentar skulle komma. För din information kan jag meddela att jag har flickvän sedan lång tid tillbaka och vi trivs väldigt bra tillsammans.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag är inte en toffel. Jag är snäll. [smile]


   
SvaraCitera

ok..[tard]


   
SvaraCitera

1. Var inte alltid till hands, boka upp dig med dina kompisar om du känner för och svara i mobilen om du har den med dig

2. Hör av dig när du känner för, men ge gärna tjejen chans att höra av sig också. Ringer du 5 ggr/dag så kan du kanske banta till 1 gång.

3. Be aldrig om ursäkt om du inte gjort något fel. Alla har varit med om att tjejen gör en höna av en fjäder. Här gäller det att vara stenhård och visa att du inte ärden man kör med i första taget. Om hon blir riktigt påflugen res dig upp och förklara för henne att du har bättre saker för dig än att ha löjligagräl med henne. Gå sedan därifrån och gör något du gillar. Låt henne höra av sig och fråga henne vad hon egentligen stör sig på, nu när hon lugnat ner sig. Var lugn, var man.

4. Spar på komplimangerna, att höra "jag älskar dig till döden" är något fint som inte ska slitas ut genom att användas varje dag. Var dessutom sparsam med att ge beröm och ge det bara när du verkligen menar det.

Korrekturläste din lista, samt ändrade där det behövdes.


   
SvaraCitera

Bättre att bara vara sig själv och inte glömma bort vem man är. Lätt hänt att man förlorar sig helt i förhållandet och alltså blir en toffel


   
SvaraCitera

Låter som nån som fått en aning för lite fitta på senaste tiden [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Korrekturläste din lista, samt ändrade där det behövdes.

Roligt med ett seriöst inlägg! Ändringarna kan diskuteras med en trejde part, om det finns någon...


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Slår vad om att det här en toffel som skriver av sig vreden från år av undergivenhet och fotmassage. [bigsmile]


   
SvaraCitera