Aviseringar
Rensa alla

Killar som tofflar.


Ämnesstartare

Floppsen:

Låter som nån som fått en aning för lite fitta på senaste tiden

Läs mitt tidigare svarsinlägg på en liknande kommentar så har du ditt svar.


   
SvaraCitera

faktiskt ganska bra råd om man skalar bort allt annat.


   
SvaraCitera

patrickbateman:

så har du ditt svar.

Jag bad inte om ett svar, det var ett konstaterande [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Jag bad inte om ett svar, det var ett konstaterande

Hur kan du konstatera något när du inte har någon aning om vem jag är eller hur mitt sexliv ser ut. Jag kan däremot konstatera att jag får regelbundet med sex.

Denna tråden handlar inte om mig, jag följer mina egna råd och jag en god relation med min käraste, så lägg det åt sidan och håll er till ämnet tack.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

patrickbateman:

Jag kan däremot konstatera att jag får regelbundet med sex.

Regelbundet är ju inte samma sak som ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Regelbundet är ju inte samma sak som ofta.

Regelbundet kan vara ofta. I mitt fall är det så, varför någon som faktiskt fyllt 21 och borde veta vad som är relevant och inte kan finna det värt att poängtera en sådan sak finner jag högst underligt.


   
SvaraCitera

Förhållanden bör vara någorlunda jämställda, en horisontell relation - inte en hierarkisk. Jag hoppas att ingen här vill ha något jävla 60-talsvåp á la Mad Men till tjej, men heller inte ett omvänt matriarkat. Man behöver inga strategier, bara sunt förnuft och ömsesidig respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Förhållanden bör vara någorlunda jämställda, en horisontell relation - inte en hierarkisk. Jag hoppas att ingen här vill ha något jävla 60-talsvåp á la Mad Men till tjej, men heller inte ett omvänt matriarkat. Man behöver inga strategier, bara sunt förnuft och ömsesidig respekt.

Då vill det också till att båda parter besitter förmågan. Det är väldigt lätt att glida ner i toffelfällan.

Jag har sett det, inte upplevt det.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

patrickbateman:

varför någon som faktiskt fyllt 21 och borde veta vad som är relevant och inte kan finna det värt att poängtera en sådan sak finner jag högst underligt.

Hej och välkommen till UM, jag är inte här för att vara relevant, trevlig eller ens sammanhängande. Plus att jag ogillar din lilla lista ganska hårt.


   
SvaraCitera

OBS! Viktigt, glöm inte att låta ringen förbli uppfälld efter att du pinkat


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Jag är inte en toffel. Jag är snäll. [smile]

Axel, du är en toffel. Du är snäll, men du är en toffel också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Hej och välkommen till UM, jag är inte här för att vara relevant, trevlig eller ens sammanhängande. Plus att jag ogillar din lilla lista ganska hårt.

Kul för dig. Om du kan tänka dig att sluta skriva i tråden vore det till belåtenhet för mig.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Axel, du är en toffel. Du är snäll, men du är en toffel också.

Tofflade inte såååå mycket för Elvira när vi var ihop. [mad][mad][mad][mad] Tofflade nästan bara när hon svimmade pga sitt hjärta. [mad][mad][mad][sad] Dold text: Okej, är världens största toffel.


   
SvaraCitera

gillar toffler
skit i listan


   
SvaraCitera

är så jävla trött på killar som bitchar pga: då måste jag bitcha tillbaks[confused]

man tröttnar snabbt på folk som:

*inte svarar i telefon bara för att
*aldrig säger att de vill ses
*inte kan ta bråk
*aldrig säger snälla saker (förutom på fyllan)

sen är det självklart att man inte pratar i telefon 24 timmar om dygnet, ses varje dag (om man nu inte bor tillsammans), eller bråkar över skitsaker, eller ens överöser en med komplimanger


   
SvaraCitera