Aviseringar
Rensa alla

Killar som tutar på tjejer, varför?


Ämnesstartare

Det händer ganska ofta att, när jag är ute och går, det kör förbi en eller flera killar och tutar på mig.. Vad betyder det? Att de tycker att jag är snygg? Att de vill att jag ska gå längre in på trottoaren? 😛 Och, vad ska man göra när de tutar? Jag hinner knappast reagera innan de är förbi, man kan ju liksom inte vända sig om och vinka eller nåt 😛 Och jag hinner aldrig le mot dem eller något, hehe. 😛

Jag antar att jag undrar, ni killar som tutar på tjejer, varför gör ni det egentligen? [confused]


   
Citera

Alla män vet att kvinnor inte kan motstå tutningar, donuts och bilar i allmänhet, ni bara döljer det väldigt bra.


   
SvaraCitera

d tror kanske att du r 1 ellefannt lr ngt å ska skremma dej?


   
SvaraCitera

undrar också. Blir bara irriterad.
Dold text: ..nuförtiden, förr blev jag smickrad också


   
SvaraCitera

dom är kanske invandrare lr efterblivna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Alla män vet att kvinnor inte kan motstå tutningar, donuts och bilar i allmänhet, ni bara döljer det väldigt bra.

Haha, jo men det är ju precis så det är. 😛 Men fan att "alla män" redan vet. Antar att vi inte döljer det jävla bra. 😉


   
SvaraCitera

en tjej på moped som tutade på mig i typ förrgår. antog bara att det var någon jag kännde eller nåt. sen kom jag på att jag inte känner någon som åker moped eller ens bor i denna stadsdelen. fett läskigt[sad]


   
SvaraCitera

men hur vet du att de inte bara tycker att du går vingligt eller tror att du är någon de känner? stör mig på tjejer som fått för sig att de är så snygga att alla killar vill ligga med dom : s


   
SvaraCitera

men, men..vad fan, jag har sett den här tråden förut!!!!!!!!!
jag kan svära på det!!

alltså för längesen[tard]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

d tror kanske att du r 1 ellefannt lr ngt å ska skremma dej?

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[love]

när ja tenker efter så tror d nog att hon r 1 älg, d r lite vanligare att se d i sverije, men man ser kossor oxå å d tutar man på men d gör man nt på älgar.

så svaret r: DOM TROR DU R 1 KOSSA Å VILL ATT DU SKA FLYTTA PÅ DEJ!


   
SvaraCitera

De vill att du ska hoppa in i mujaffas BMW[cool]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men, men..vad fan, jag har sett den här tråden förut!!!!!!!!!
jag kan svära på det!!

Trodde jag inbillade mig det..
men jag har också sett den här tråden


   
SvaraCitera

Panda:

mujaffas BMW[cool]

Coolaste spelet. Ever.


   
SvaraCitera

sleepingsickness:

Haha, jo men det är ju precis så det är. 😛 Men fan att "alla män" redan vet. Antar att vi inte döljer det så jävla bra. 😉

Nej ni kan väl inte kontrollera clitt boners av den magnituden


   
SvaraCitera