Aviseringar
Rensa alla

Killar som tutar på tjejer, varför?


Ämnesstartare

Blivande_japan:

men, men..vad fan, jag har sett den här tråden förut!!!!!!!!!

JAG MED!!!!!!!!!!! [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

när ja tenker efter så tror d nog att hon r 1 älg, d r lite vanligare att se d i sverije, men man ser kossor oxå å d tutar man på men d gör man nt på älgar.

så svaret r: DOM TROR DU R 1 KOSSA Å VILL ATT DU SKA FLYTTA PÅ DEJ!

Hur fan kan du vara 29 år gammal och skriva så jävla omoget?! Det är inte bara vad du skriver, det är hur du skriver. Man skriver väl fan inte en ett "r" för "är" och en "1" för "en". Så jävla störigt.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Coolaste spelet. Ever.

varför tutar du
stay on topic /modlärling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men hur vet du att de inte bara tycker att du går vingligt eller tror att du är någon de känner? stör mig på tjejer som fått för sig att de är så snygga att alla killar vill ligga med dom : s

Jo men det var ju det jag skrev. Jag undrar varför killar tutar. Jag har inte fått för mig att jag är snygg, det är ju därför jag undrar. Att de tutar för att jag är snygg är uteslutet. För jag tycker inte att jag är snygg. Det är säkert för att jag går vingligt. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

men, men..vad fan, jag har sett den här tråden förut!!!!!!!!!

Hm, inte bara jag som undrar alltså. 🙂

Nej men sorry. Är rätt ny här så jag har missat den tråden antar jag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sleepingsickness:

Hur fan kan du vara 29 år gammal och skriva så jävla omoget?!

[love][love][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

varför tutar du
stay on topic /modlärling

Image


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men, men..vad fan, jag har sett den här tråden förut!!!!!!!!!jag kan svära på det!!

Den?
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=291153


   
SvaraCitera

sleepingsickness:

Hur fan kan du vara 29 år gammal och skriva så jävla omoget?! Det är inte bara vad du skriver, det är hur du skriver. Man skriver väl fan inte en ett "r" för "är" och en "1" för "en". Så jävla störigt.

D r hur ja skriver, d r faktisst ganska omogett å mobbas för dyslexi med... [sad]


   
SvaraCitera

sleepingsickness:

Hur fan kan du vara 29 år gammal och skriva så jävla omoget?! Det är inte bara vad du skriver, det är hur du skriver.

[cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

D r hur ja skriver, d r faktisst ganska omogett å mobbas för dyslexi med...

Jag mobbas inte. Jag bara påpekade att jag tycker att sättet du skriver på är störigt. Och vad du skriver för den delen.

Jag är ingen jävla kossa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera

sleepingsickness:

Jag är ingen jävla kossa.

D har ja nt sakt heller, men d tror vel d... jävligt elackt å ta ut d över mejj....


   
SvaraCitera

mediakatt:

Den?
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=291153

ah, är nog den!
men samma frågeställning som denna ju, är inte det här då 1 dubbeltråd..?[blush]


   
SvaraCitera

sleepingsickness:

Jag är ingen jävla kossa.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera