Aviseringar
Rensa alla

Killar, spelar det nån roll hur många en tjej varit med?


Ämnesstartare

Alltså, bryr ni er om en tjej varit med 10st eller 50st? Beror ju såklart på hur gammal hon är... Men om det är nån du är intresserad av, skulle det spela nån roll om hon varit med många innan dig?
Eller om du blivit tillsammans med en helt underbar tjej men sen får veta att hon varit med många killar innan dig...
Skulle det spela nån roll?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ju fler desto längre tid tar det att acceptera... Men nä, jag skulle nog inte bry mig nämnvärt. Inte av den anledningen i alla fall. Jag skulle bli fett avundsjuk däremot och det är ju inte så kul det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Skulle det spela nån roll?

nope, du som e så läcker har säkert varit med flera 100 men jag vill endå ha dig [smile]


   
SvaraCitera

gurkmeja:

Skulle det spela nån roll?

Folk får absolut göra som de vill, jag ser inte ner på folk om de knullar med många oavsett vad.
MEN, jag vill inte ha en tjej som vart med många, det är helt totalt otänkbart p.g.a personliga skäl.

Börja på en och räkna uppåt, därifrån blir det bara värre och värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Jag skulle bli fett avundsjuk däremot och det är ju inte så kul det heller.

Du menar att du skulle bli avundsjuk för att du inte varit med lika många..?

luktar gott:

nope, du som e så läcker har säkert varit med flera 100 men jag vill endå ha dig [smile]

Naa... [blush]

Pappbox:

MEN, jag vill inte ha en tjej som vart med många, det är helt totalt otänkbart p.g.a personliga skäl.

Ok.. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Alltså, bryr ni er om en tjej varit med 10st eller 50st?

ja om man känner dem hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen gillar slampor.


   
SvaraCitera

gurkmeja:

Ok.. [smile]

Fast jag tror att killar som vart med många bryr sig mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

Skulle det spela nån roll?

Ja, för mig har det stor betydelse.

Har hon haft en kille som hon haft ca 3 års förhållande med så är tjejen seriös.
Har hon haft förhållanden med 50 pers så har dom förhållanden varit korta och då måste det vara nåpgot fel på bruden. Så då skulle jag bli osäker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Har hon haft en kille som hon haft ca 3 års förhållande med så är tjejen seriös.
Har hon haft förhållanden med 50 pers så har dom förhållanden varit korta och då måste det vara nåpgot fel på bruden. Så då skulle jag bli osäker.

Men om hon haft flera långa förhållanden och en del one night stands då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Fast beror givetvis på hur gammal hon är, men om hon är 20 år så är väl 5 personer en respektabel summa, en person som legat med 10+ skulle jag inte röra med tång. Sen är jag kräsen, och ogillar slampor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle troligen acceptera det eftersom hon bara måste vara supernice i sängen om hon varit med så många [y]

övad ju [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det spelar roll. Jag blir äcklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte dömma någon tjej. Varit med alldelles för många själv.
Men tror inte det är bra att ligga runt för mycket. Man får leva med det sen.


   
SvaraCitera

FroXie:

Jag skulle troligen acceptera det eftersom hon bara måste vara supernice i sängen om hon varit med så många [y]

Ska jag bekanta dig med uttrycket Som att vifta med en baguette i globen ?


   
SvaraCitera