Aviseringar
Rensa alla

Killar tkr killar är snygga?


Ämnesstartare

Varför blir det såhär när en kille säger att en annan kille är snygg, så blir killen äcklad?

Men när en tjej säger att en tjej är snygg så blir hon glad?

varför är det så?

Om en tjej säger att en kille är snygg såp blir han glad.

Men tjej säger att en kille är snygg, ja ni fattar.


   
Citera
Ämnesstartare

Hur skulle du reagera om en i samma kön sa att du är snygg/söt/het?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögskräck I guess


   
SvaraCitera

mjölk:

bögskräck I guess


   
SvaraCitera

mjölk:

bögskräck I guess


   
SvaraCitera
elinc

Jag har också tänkt på detta.
Om man nu är helt säker i sin sexualitet så borde det väl inte vara problem med såna här saker. Men det är det tydligen. Det borde inte heller vara så att killar tycker det är skumt att typ pussa varandra på kinden eller nåt, om de nu är helt säkra på läggningen. Eller tänker jag konsigt nu ? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja fan va snuskit om nån bög skulle börja böga sig [tard]

Helt ok när jag bögar mig bara ingen gört tebaka [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

ag har också tänkt på detta.
Om man nu är helt säker i sin sexualitet så borde det väl inte vara problem med såna här saker. Men det är det tydligen. Det borde inte heller vara så att killar tycker det är skumt att typ pussa varandra på

Nej det låter precis som jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

bögskräck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan det vara så att killar egentligen kan tycka andra killar är snygga, men inte erkänner det? Kom igen nu killar!! Ni är ju (förmodligen) anonyma här [cool]


   
SvaraCitera

jag kan säga att en kille ser bra ut , det är ju bara som en komplimang det är ju nästan som att jag säger "bra jobbat" ja ni förstår nog .

Det är ju bara en helt vanlig komplimang.


   
SvaraCitera

Santos:

Hur skulle du reagera om en i samma kön sa att du är snygg/söt/het?

Om en kille kallar mig söt så blir jag inte glad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det manliga beteendet inte är sådant. Man kan däremot berömma på andra sätt, typ "jävlar vad bitig du har blivit" eller "Snyggt mål där"


   
SvaraCitera

elinc:

Det borde inte heller vara så att killar tycker det är skumt att typ pussa varandra på kinden eller nåt, om de nu är helt säkra på läggningen. Eller tänker jag konsigt nu ? [rolleyes]

Hm, det finns en hårfin gräns någonstans. Är man säker i sin sexualitet borde man kunna ge kindpussar till personer av samma kön, ja, men samtidigt borde det väl inte finnas något behov av detta? Jag menar, om jag vet att jag attraheras av tjejer, varför ska jag gå runt och pussa killar på kinden? Som sagt, det finns en gräns där.


   
SvaraCitera
elinc

Observator:

Jag menar, om jag vet att jag attraheras av tjejer, varför ska jag gå runt och pussa killar på kinden? Som sagt, det finns en gräns där.

Jo jag förstår din poäng, men många killar tycker inte det känns bekvämt alls att pussa en annan kille på kinden. De liksom har någonting mot det. Klart man inte direkt behöver gilla det, men inte heller vara rädd/ta avstånd från det.


   
SvaraCitera