Aviseringar
Rensa alla

Killar! Vad gillar ni för kläder på tjejer?


jeans o söta strumpor

om de e typ nån man ska se undrkläder på 

så gillar ja hotpants Rodnar


   
SvaraCitera

Jeans, skinnjacka, läderstövlar, lite rockigt sådär. Men ärligt talat, kläderna är inte det första man tänker på


   
SvaraCitera

d00403940814a10d4140a177dbf97bcc.jpg


   
SvaraCitera

Inga 


   
SvaraCitera

Scream:
d00403940814a10d4140a177dbf97bcc.jpg

Typ så ja! Elize Ryd är väl lite åt det hållet, min kändiscrush! 😀740full-elize-ryd.jpg


   
SvaraCitera
Jussi

sessan707997:
Killar! Vad tycker ni att är snyggt på tjejer? 

Mjukisbyxor idag såg jag en tjej på min arbetsplats hon hadde alltid haft jeans men i dag hadde hon mjukisbyxor minns från skolåldern i högstadiet så flickor hadde ibland mjukisbyxor såååå sexigt inte så tajta gärna väldigt lösa mjukisbyxor som hänger löst på tjejerna alltså är uppdragna till midjan men lös modell helt enkelt när tjejerna går så vippar rumpan så vackert i mjukisarna


   
SvaraCitera
Jussi

Jussi:

Mjukisbyxor idag såg jag en tjej på min arbetsplats hon hadde alltid haft jeans men i dag hadde hon mjukisbyxor minns från skolåldern i högstadiet så flickor hadde ibland mjukisbyxor såååå sexigt inte så tajta gärna väldigt lösa mjukisbyxor som hänger löst på tjejerna alltså är uppdragna till midjan men lös modell helt enkelt när tjejerna går så vippar rumpan så vackert i mjukisarna

Häftigt när man inte riktigt ser i vilken höjd rumpan är i flickornas mjukisbyxor men ändå tycker jag mjukisbyxor är sexigare än jeans fast rumpan synns i jeans 


   
SvaraCitera
Jussi

Jussi:

Häftigt när man inte riktigt ser i vilken höjd rumpan är i flickornas mjukisbyxor men ändå tycker jag mjukisbyxor är sexigare än jeans fast rumpan synns i jeans 

På något sätt så är mjukisbyxor sexigare än jeans fast rumpan synns i jeans och i mjukisbyxorna ser man inte riktigt var det söta rumpan är


   
SvaraCitera

Har inga direkta preferenser så länge det ser hyfsat vårdat ut. Tycker definitivt att inte att mjukisbyxor ser speciellt fint ut på något kön utomhus. Upplever det som lite "slaskigt" och "white trashigt". Det är en sak hemma, men när man är utomhus så kan man faktiskt klä sig lite propert iallafall. Jeans eller en kjol vad gäller tjejer. Överkroppen spelar ingen större roll, så länge, det ser respektabelt ut.


   
SvaraCitera