Aviseringar
Rensa alla

Killar vad kollar ni på hos tjejer?


Lång lugg är fint. Leopardhår är fint. Lite maskara kan också va fint. Långa stickade secondhand tröjor.
Lite matrix kanske. Vitt hår är fint! Militärjacka på tjejer är fint. Och västar. De där jeansvästarna med grå mjukis luva. (Inte vågat ha)

Jag brukar höra på rösten och ha en liten kul övning eller lek när jag inte ser ansiktet och gissa om det är en i min ålder eller gammal herre. Vet inte om man kommer nån vart med de men gillar man vem vet mest så känner man kanske igen sig vid det..

Jag gör det automatiskt när jag jobbar i köket och gissar om de är snygga och försöker para ihop rösten med rätt ansikte.


   
SvaraCitera

Cobrak:
faller direkt om hon gillar asmr

Det är ju göörläbbigt, hög mikrofonuppfångning så man hör salivet om personen viskar medan :X 
Men ja, prylar som personen nuddar kan göra fräna läten. Vi brukade göra sånt i skype eller MSN eller vad det var när jag var liten så fick de andra i samtalet gissa vad det var för någon pryl. Inte för att få någon känsla direkt, men det lät fränt.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

326534.jpg

Så här? 🙂 

Skinnställ Dam Dainese Laguna Seca 4 Perf. Svart-Vit-RödMer så här likadana kläder helt annan hjälm med "spegel" visir


   
SvaraCitera

Alltså, om det är en tjej som jag finner attraktiv utseendemässigt anser jag är viktigt, sen är det viktigt att man fungerar ihop personlighetsmässigt, helst vill jag att hon ska vara ganska intelligent. Sen vill jag att hon inte ska vara för smal eller för tjock, lite mullig skadar inte alls, sen är lite större bröst och rumpa inte fel men inget måste. Svårt att säga, klickar jag väldigt bra med en tjej så betyder det väldigt mycket än en tjej som jag inte klickar alls med men som visserligen tycker är väldigt vacker.


   
SvaraCitera
Cobrak

Crysilis:

Det är ju göörläbbigt

Ska inte gå OT men, kan rekommendera ett par ASMR videor om du vill Cool


   
SvaraCitera
Kdthb

Är bi/gay känner mest för killar men kollar mest på ansiktet oavsett kön och berömmer snygghet. 


   
SvaraCitera

Jag tittar mest på ansiktet och hennes ögon för att det som man vaknar till på morgonen. Har tjejen ett vackert ansikte och vackra ögon så är det hennes röst och personlighet som intresserar. Hur tjejens kropp ser ut spelar för mig inte så stor roll.


   
SvaraCitera

Ansikte, bröst och rumpa. 😉


   
SvaraCitera

Olycklig:
Jag tittar mest på ansiktet och hennes ögon för att det som man vaknar till på morgonen. Har tjejen ett vackert ansikte och vackra ögon så är det hennes röst och personlighet som intresserar. Hur tjejens kropp ser ut spelar för mig inte så stor roll.

Jag skulle inte vilja låta någon se mitt ansikte på morgonen. Jag vill tvätta mig så fort det bara går men man är ju lat och stannar kvar i sängen, därför har man vattenglas. 


   
SvaraCitera