Aviseringar
Rensa alla

Killar vad tycker ni är "för på"?


Ämnesstartare

Jag tycker om en kille och min kompis som även är barndomsvän med honom säger (efter att jag berättat hur han beter sig lite m.m) att han måste gilla mig också för han är absolut inte så med alla tjejer. Men sen säger hon att han inte tycker om när man är "för på" men också att jag inte är det så det är ju perfekt! och att jag skulle låta honom "jaga lite" men jag vill inte det, alltså bara sitta och vänta på att han hör av sig. Tycker han att jag är "för på" om jag skriver till honom kort om en sak vi snackade om för några dagar sedan och sedan frågar honom hur det gick på hans tävling i helgen? Har blivit jättenojig att han tycker jag är "för på" sedan hon sa att han inte tycker om det. Han kommer gå gymnasiet i en annan stad men jag vet att både han och jag vill hålla kontakten men samtidigt känns det som att sommaren nu lite är min sista chans med honom att bli mer än vänner så jag har lite panik. Aldrig haft pojkvän och aldrig känt såhär starkt för någon förut även om jag tyckt om vissa. 


   
Citera

Sluta spela spel.

Chatta lite modest på facebook, känn av situtaionen, kör åt det ena hållet eller andra

mvh dr.isteche


   
SvaraCitera

när hon fortsätter smsa fast jag inte svarat


   
SvaraCitera

va dig själv....


   
SvaraCitera
Exner

Våldtäkt är för på. Annars är det lugnt.


   
SvaraCitera

Mallan98: Tycker han att jag är "för på" om jag skriver till honom kort om en sak vi snackade om för några dagar sedan och sedan frågar honom hur det gick på hans tävling i helgen?

Nej, det är inte "för på". Om du däremot sms:ar honom 10ggr om dygnet, ringer flera gånger under dagen o.s.v. det är "för på". Börja lite varsamt med kontakten, sen märker du om han blir irriterad eller om han gillar att snacka med dig. Gå framåt, men ta det i lagom takt och var vaken på hans signaler så ska det gå bra! Överanalysera dock inte! Gå mer på den direkta intuitiva känslan du får i stunden.


   
SvaraCitera

Exner:
Våldtäkt är för på. Annars är det lugnt.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Sluta spela spel.

Chatta lite modest på facebook, känn av situtaionen, kör åt det ena hållet eller andra

mvh dr.isteche

Jo det är just dessa "spel" jag hatar

Razor:

Nej, det är inte "för på". Om du däremot sms:ar honom 10ggr om dygnet, ringer flera gånger under dagen o.s.v. det är "för på". Börja lite varsamt med kontakten, sen märker du om han blir irriterad eller om han gillar att snacka med dig. Gå framåt, men ta det i lagom takt och var vaken på hans signaler så ska det gå bra! Överanalysera dock inte! Gå mer på den direkta intuitiva känslan du får i stunden.

Vi har gått i samma klass nu i 2 år och vi pratade väldigt mycket med varandra under dagarna och sen skrev han en sak till mig på senaste lovet utan att vi pratat på flera dagar så lite kontakt har vi ju haft ändå men känns så konstigt att bara börja skriva helt plötsligt :/


   
SvaraCitera

Mallan98: Jo det är just dessa "spel" jag hatar

det är väl inget spel att prata med någon?


   
SvaraCitera

Mallan98: Vi har gått i samma klass nu i 2 år och vi pratade väldigt mycket med varandra under dagarna och sen skrev han en sak till mig på senaste lovet utan att vi pratat på flera dagar så lite kontakt har vi ju haft ändå men känns så konstigt att bara börja skriva helt plötsligt :/

Okej, men du behöver ändå få honom att förstå att du är intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

det är väl inget spel att prata med någon?

Nej jag menade att jag hatar när vissa tjejer håller på och typ väntar på att svara tillbaka på ett sms om killen inte svarade direkt på det hon skrev innan till exempel. Menade att jag hatar när folk spelar svårflörtade när man vet att dem inte är det.


   
SvaraCitera