Aviseringar
Rensa alla

Killar, vad tycker ni om bröst?


Ämnesstartare

Gör en liten grej till min blogg (www.metrobloggen.se/forfora) där jag är menad att lära ut brudar om att fiska in er guys, så skriv allt ni kan om bröst nu!
Vad är fult/snyggt?
Bh - kommentarer?
Bara allmänt, skriv som uta helvete bara!

Kyss på er!


   
Citera

men lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meDelicious:

skriv allt ni kan om bröst nu!

Bröst är najs och bäbisar suger ut mjölk ur dom.
När tjejer får cancer så tappar de det ena bröstet.
Bröst har vårtor.


   
SvaraCitera

Tjejer har fula och feta bröst. Killar kan ha fina och muskulösa bröst utan lika mycket fett.


   
SvaraCitera

Intressant... intressant...


   
SvaraCitera

Budolicious - lol
Dold text: f14*


   
SvaraCitera

meDelicious:

lära ut brudar om att fiska in er guys

Öh. [confused]


   
SvaraCitera

Bröst är skojiga att klämma på. Bröst hoppar roligt när man har sex med tjejen. Dessutom är de mysiga att ha som kudde.

Bröst är för små när man inte kan klämma på dem och för stora när man kan använda dem som vapen.

BH är bra för brösten slänger inte runt lika mycket när tjejen springer eller liknande, fast det kan vara dåligt också för det ser inte lika kul ut. Tjejer borde inte ha BH på sig när de sover, för jag har läst att det ger hängpattar i förtid, vilket inte är så roligt.


   
SvaraCitera

oroligtjej:

Budolicious - lol

ähm, ah?


   
SvaraCitera

Budolicious:

ähm, ah?

Mog1


   
SvaraCitera

oroligtjej:

Mog1

Vad?


   
SvaraCitera

oroligtjej:

Mog1

Din mamma är mogen.. gå och whina nu troll och sluta sagga ner den här brösttråden.

Edit: Bröst är bekväma så länge de varken är för stora eller för små.
Alltså lagom... och lagom är olika från person till person.


   
SvaraCitera

meDelicious:

Vad är fult/snyggt?

Bröst är bra, och alla heterosexuella män gillar bröst.

Vi är inte så noga med brösten som ni kan tro.

meDelicious:

Bh - kommentarer?

Ja, BH är väl bra...tror jag, har aldrig provat.


   
SvaraCitera

iddqd:

Tjejer borde inte ha BH på sig när de sover, för jag har läst att det ger hängpattar

Undrar vilka som kommer på allt sånt, jag har hört precis tvärtom+ massa andra "bröstmyter"[confused]


   
SvaraCitera

isola:

Undrar vilka som kommer på allt sånt, jag har hört precis tvärtom+ massa andra "bröstmyter"[confused]

Jo, det är lite skumt nu när du säger det. Negrer i afrika har ju aldrig BH och deras tuttar når ju till naveln innan de fyllt 25... Så det är nog inte så jättebra att slänga runt med dem för mycket.


   
SvaraCitera