Aviseringar
Rensa alla

Killar, vilket av alternativen föredrar ni?


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JAG KANSKE INTE BRYR MIG ETT DYFT?!

Haha skitsamma då [crazy]


   
SvaraCitera

emmaa__:

Rakad men lite kvar


   
SvaraCitera
Exner

emmaa__:

Clean, helt rakad (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

VARFÖR KAN ALDRIG NÅGON TA MED ETT ALTERNATIV FÖR DE SOM INTE BRYR SIG?!

Är inte du lite för gammal för att vara på ett forum för ungdomar? [wink]

emmaa__:

Jag personligen väljer det jag själv känner mig mest sexig med

Och den uppfattningar får du genom killar. Om man skulle vara helt ensam i ett vakuum skulle man inte veta vad som känns sexigt och ej.

emmaa__:

men som sagt kul att se vad ni tkr

Kan du inte bara erkänna att du faktiskt bryr dig om vad killar tycker och vill anpassa dig efter det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Och den uppfattningar får du genom killar. Om man skulle vara helt ensam i ett vakuum skulle man inte veta vad som känns sexigt och ej.

Måste tyvärr säga att du har fel där [crazy] Jag kollar på mig själv i spegeln 1000 ggr efter jag har duschat, och sex handlar inte bara om 2 pers. När man gosar för sig själv är det galet viktigt att själv känna sig sexig, och det gör jag. Jag är bara nyfiken på vad ni tkr, punkt.


   
SvaraCitera

emmaa__:

ag kollar på mig själv i spegeln 1000 ggr efter jag har duschat

Jamen det är ju för att du redan har en bestämd uppfattning om vad som är attraktivt, och den uppfattningen har du fått från din omgivning, inte från dig själv.

emmaa__:

När man gosar för sig själv är det galet viktigt att själv känna sig sexig

Berätta mer! [love]


   
SvaraCitera

emmaa__:

Clean, helt rakad (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Konstigt nog har Oskar rätt för en gångs skull, även om han kanske inte fattar på vilket sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

amen det är ju för att du redan har en bestämd uppfattning om vad som är attraktivt, och den uppfattningen har du fått från din omgivning, inte från dig själv.

Kan tyvärr inte hålla med dig där [crazy] Kan ta ett exempel. Skulle 90% kryssa i "håår" här på undersökningen och jag hör killar prata om att det är sjukt sexigt med hår så skulle jag inte sluta raka mig så som jag gör. Fattar du? Jag vet när jag känner mig som sexigast helt enkelt, du kan säga vad du vill om det [crazy] Dock håller jag ed din att man allmänt omedvetet pverkas mkt av sin omgivning


   
SvaraCitera

Nachac:

Konstigt nog har Oskar rätt för en gångs skull, även om han kanske inte fattar på vilket sätt.

Jag har två "favoriter" på det här forumet. Isola och Nachac. Det sjuka är bara att dessa två även argumenterar mot varandra rätt ofta! [bigcheers]

emmaa__:

och jag hör killar prata om att det är sjukt sexigt med hår så skulle jag inte sluta raka mig så som jag gör.

Ja, men om din pojkvän eller drömprins skulle tycka att du var mycket sexigare orakad... vad skulle du göra då?


   
SvaraCitera

emmaa__:

Håår (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

oskar_det:

Jag har två "favoriter" på det här forumet. Isola och Nachac

Känner mig hedrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Ja, men om din pojkvän eller drömprins skulle tycka att du var mycket sexigare orakad... vad skulle du göra då?

Ahah drömprins [love] Nejmen jag skulle inte sluta raka mig för det. Jättebra att alla trivs med olika men jag skulle känna mig sjukt obekväm så, nej [crazy]


   
SvaraCitera

emmaa__:

Håår (Du röstade på detta alternativ)

finner detta charmigare, även på mig själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håret växer ju där av en anledning.
Bara "trimma" det då och då, behöver inte raka ner till hårroten.


   
SvaraCitera