Aviseringar
Rensa alla

Killar vill bara knulla (tycker jag personligen)


Ämnesstartare

Hej jag har tänkt mycket på vad killar egentligen vill ? och liksom jag personligen känner att jag blir lurad och sen lämnad ex) vid lucia var det fest och det var en söt kille där och typ vi började prata och bla bla sen så typ blev vi lite mer fulla och sen så säger han att jag är snygg och söt åh aaa ni vet allt det där sen går vi hem till han ... och det slutar med att vi har sex. och typ han och jag skriver på sms varje dag tills trosdagen för då helt pösigt tycker han inte om mig mer och sen typ tre veckor efter det så fick jag veta att han tyckte aldrig om mig. Men liksom är det mitt fel ? Kommer aldrig hitta en kille som verkligen tycker om mig och vill vara med mig och inte bara vill knulla -.- 

 

 


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker mer att sex är en sak och kärlek är en annan om man inte har någon slags kärleksrelation med varandra, dvs att man har sex med varandra är inte ett bevis på att man hyser kärlekskänslor. Det är ju lite det som är det fina med till exempel one night stands, att man kan träffa någon, mysa lite, sexa lite, och sen gå vidare. Men om nu killen i frågan har uttryckt att han tycker om dig mer än som vän för att få ligga är inte schysst, men alla killar är inte som honom och det går inte att dra en slutsats att ingen någonsin kommer gilla dig eller vara ärlig mot dig bara för att en annan inte varit det.
Killar är ingen homogen grupp och det finns inget svar på -vad killar vill ha- 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jag.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tror att en av anledningarna till detta är att typ alla sagor tjejer får höra när dom är små är om prinsessor som blir räddade av romantiska, snygga och charmanta prinsar. Medens killarna får höra sagor om att döda drakar med morakninv och erövra flickor...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna säger allt

i-used-to-be-an-adventurer-like-you.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då tycker du personligen fel.


   
SvaraCitera
reben

dom e luriga dom där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar är en snävt avgränsad kategori


   
SvaraCitera
shelly

Visst de flesta killar är nog mer ute efter sex än ett seriöst förhållande, istället för att bli utnyttjad så kanske du borde avstå från att ha sex direkt med personen. Glad


   
SvaraCitera

NEMI:
Tror att en av anledningarna till detta är att typ alla sagor tjejer får höra när dom är små är om prinsessor som blir räddade av romantiska, snygga och charmanta prinsar. Medens killarna får höra sagor om att döda drakar med morakninv och erövra flickor...

hahahha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hitta en kille som är typ Seriös& mogen och kanske ngt asexuell   av sig . Den syn som många killar har på tjejer idag om att erövra så många som möjligt för de tycker det är coolt och i vissa sammanhang få status är hemskt . Tips ta inte åt dig en söt killes charm när han typ det första han säger att du är söt,snygg ,fin vad som . Visa inget intresse  tbx och då blir oftast   killarna  förvånade eller sura , isf go back ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egentligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådan tjej sådan kille. Byt umgängeskrets.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl individuellt? 

hur som så önkskar jag dig lycka till med att hitta en kille Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

Du låter ung, säkert runt 16-17.

Du kommer hitta flera killar.


   
SvaraCitera