Aviseringar
Rensa alla

Killarnas omklädningsrum?


Ämnesstartare

En fråga till er som byter om i killarnas omklädningsrum, hur är det egentligen där? Visar ni er helt nakna för varandra? Jag förstår att det ser olika ut för olika gäng och skolor men jag tänker att det i det stora hela säkert är ganska likt ändå. Jag insåg att jag inte vet något om hur det fungerar där inne och liksom hur öppna ni är med varandra och jag blev bara nyfiken! Haha jag vet att frågan är konstig


   
Citera

Ja, folk är nakna


   
SvaraCitera

Nä ingen i min gamla klass visade något. Handdukarna åkte på lika fort som kläderna åkte av. 


   
SvaraCitera

Vi visar inget because that's gay am I right.


   
SvaraCitera

Jag har ju oftast handduken omkring mig.


   
SvaraCitera
Cobrak

nä, förstör ej min verklighetsbild nu

klart ni öppet å hejvilt går runt nakna å fladdrar med era snablar


   
SvaraCitera
evene

Jag och mina kompisar är jätte öppna och har alltid varit


   
SvaraCitera

Cobrak: klart ni öppet å hejvilt går runt nakna å fladdrar med era snablar

RodnarRodnar


   
SvaraCitera

Naken ja


   
SvaraCitera

På min tid... Gråter

Då var det gymnastik i slutet av dagen, därmed löstes problemen kring uppvisad nakenhet i allmänheten vilket vilka en del känner besvärlighet kring. Istället traskade man hem och bytte om och duschade privat. Rätt mycket gödigare tror jag. Men ja vissa skolor lägger ju idrotten mitt under dagen och då blir det ju att duscha i omklädningsrummet om man inte har nära hem vill säga. Och då fungerar det väl precis som för killarnas omklädningsrum / tjejernas alltså likadant... kan jag tro iallafall. Vet inte vad som kan skiljas.
Det ser ju likadant ut i rummen och allt.
Men så ja det fungerar nog likadant hos killarnas omklädningsrum skulle jag tro.

När det var dags för gymnastik så rusade vi ner till skolans gympasal. Där var det dags att byta om och jag öppnade påsen som var den snyggaste i världen... ja det var den. Men jag plockade ut någonting som var ännu snyggare vilket var mina splitter nya blåa sockiplast.
Så gick det till. Sedan brukade jag ut och glida över golvet av parkett och försökte dölja stoltheten även om det var inte lätt.

Lät klisshigare i mitt huvud Förvirrad
Men tror ändå knappt någon förstår nuförtiden. Kultur ungdomar, kultur...

Psst, är egentligen inte så gammal.


   
SvaraCitera

där brukar jag runka


   
SvaraCitera

Crysilis:
På min tid... Gråter

Då var det gymnastik i slutet av dagen, därmed löstes problemen kring uppvisad nakenhet i allmänheten vilket vilka en del känner besvärlighet kring. Istället traskade man hem och bytte om och duschade privat. Rätt mycket gödigare tror jag. Men ja vissa skolor lägger ju idrotten mitt under dagen och då blir det ju att duscha i omklädningsrummet om man inte har nära hem vill säga. Och då fungerar det väl precis som för killarnas omklädningsrum / tjejernas alltså likadant... kan jag tro iallafall. Vet inte vad som kan skiljas.
Det ser ju likadant ut i rummen och allt.
Men så ja det fungerar nog likadant hos killarnas omklädningsrum skulle jag tro.

När det var dags för gymnastik så rusade vi ner till skolans gympasal. Där var det dags att byta om och jag öppnade påsen som var den snyggaste i världen... ja det var den. Men jag plockade ut någonting som var ännu snyggare vilket var mina splitter nya blåa sockiplast.
Så gick det till. Sedan brukade jag ut och glida över golvet av parkett och försökte dölja stoltheten även om det var inte lätt.

Lät klisshigare i mitt huvud Förvirrad
Men tror ändå knappt någon förstår nuförtiden. Kultur ungdomar, kultur...

Psst, är egentligen inte så gammal.

Va


   
SvaraCitera
Haien

I högstadiet och gymnasiet så brukade man klä av och på sig det sista under handduken.


   
SvaraCitera

Maymay:

Va

Hursa? Ja lektionsplaneraren på skolan var smidig nog att lägga idrottslektioner i slutet av dagen så folk kunde duscha själva hemma efter skolan.


   
SvaraCitera

På badhus och gym och så körs det ofta helnaket, förutom sötmurrorna som har något ganska kraftigt emot att vara nakna. Själv tycker jag det känns lite lite weird att gå runt naken men det är inget jag direkt bryr mig om, men klär mig så fort som möjligt


   
SvaraCitera