Aviseringar
Rensa alla

KILLARS ÅSIKT OM ATT SLICKA?


snuffe:

inte


   
SvaraCitera

snuffe:

Många killar brukar svara "Ja, klart man vill få tjejen att njuta". Men om NI får välja, slicka eller inte?

Eller okej. Ärligt talat, rent sexuellt, nej. Jag tycker inte det är så gött. Men om det är nån jag är kär i så absolut. Då gillar jag allt med den tjejen [cheers]


   
SvaraCitera

snuffe:

inte?

Slös med tid och energi, plus att det finns så mkt roligare saker man kan göra


   
SvaraCitera

att få slicka är förspel för mig som är viktigt för att jag ska bli tänd ordentligt. jag föredrar att slicka framför att bli sugen under "sex"
(då det ska bli penetration alltså)
sen kan en BJ var jävligt nice som en gest, när man är kåt och inte hon


   
SvaraCitera

Nexyia:

slickar hellre fitta än suger kuk. men jag gillar att suga kuk också.

vissa dagar ere så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slicka rumpa direkt efter hon skitit... muuuumms, ryser bara [love]


   
SvaraCitera

Slicka, ja visst 🙂

Slickar gärna <3

Tjejen måste ha en fin kropp dock, annars är det avtändande med massa fett överallt.

Ska vara lent, rakat, tight, ungt och fräscht MMMM 🙂

SE PÅ EGEN RISK, NAKET!
Sånna här ska det vara!:

Bland annat (finns många sätt det inte ska vara men orkar inte lista alla) sånna här ska det INTE vara!:
(4 i en, Inte Rakad, Inte Ung, Inte Tight, Inte Fräsch)


(Stora blygdläppar som dom, fy..)


(Massa fett vilket gör mig avtänd direkt, fy för feta ^^, hata mig om du vill men fet = oattraktivt i mina ögon)


   
SvaraCitera

Slicka är äckligt och har gjort det max 20 sekunder på en tjej. Hon måste blivit smått förvånad när jag går ner för att sedan strunta i det bara sådär.


   
SvaraCitera

Hade en lång diskussion med min polare tidigare idag om just detta och vi kom fram till att ja, det är sjukt nice att slicka långt om länge. Förutsatt att tjejen i fråga tvättat sig. Men de finns väl också de som tänder på att slicka döda fiskar, så än finns det hopp! [smile]


   
SvaraCitera

TallBall:


(Stora blygdläppar som dom, fy..)

Mår illa fan [shake]


   
SvaraCitera
Åtta

Om jag helt ska ignorera min partner så är det klart att jag hellre låter bli än att jag gör det. Det kräver ju trots allt en smula energi och koncentration.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör det mer än gärna ! är väl ingen stjärna på det men så länge hon är fräsch där nere så kan jag gå ner på tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gott som fan om hon är nydushad 🙂 så ja klagar inte 🙂


   
SvaraCitera

FUCK NO


   
SvaraCitera

snuffe:

Många killar brukar svara "Ja, klart man vill få tjejen att njuta". Men om NI får välja, slicka eller inte?

Är man på rätt humör så ja. Kan fanitsera om att slicka tjejer välidgt ofta. Är det ren o rakat och en fin fitta så ere sjukt gött. Jag gör det för min njutning, skiter i tjejens?


   
SvaraCitera