Aviseringar
Rensa alla

Kille i tjejkläder


Ämnesstartare

Hej, är en 14-årig kille som gillar att ha på mig trosor, ibland bh och baddräkt.
Är inte homosexuell, tycker att de e sköna.
Finns det någon mer kille som gillar att ha på sig trosor, bh eller baddräkt? Vad tycker ni tjejer om detta? 
//Alex


   
Citera
Ämnesstartare

Alex från Sthlm: Finns det någon mer kille som gillar att ha på sig trosor, bh eller baddräkt?

Garanterat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan någon svara, tack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr så tror jag inte att tjejer kommer se på dig på ett normalt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns säkert fler killar, dock inte särskilt många. Tjejer kommer nog tycka att det är lite suspekt. 


   
SvaraCitera

Jag lovar att det finns andra killar som gillar detta! Vissa i hemlighet och vissa öppet, som t.ex dragqueens. Tyvärr kommer många tjejer (och killar) tycka att det är konstigt, men personligen tycker jag att alla borde få ha på sig vad de vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strawbeerry:
Jag lovar att det finns andra killar som gillar detta! Vissa i hemlighet och vissa öppet, som t.ex dragqueens. Tyvärr kommer många tjejer (och killar) tycka att det är konstigt, men personligen tycker jag att alla borde få ha på sig vad de vill!

Tack för ett seriöst svar och att du inte tycker att jag är konstig vilket jag fattar att en del skulle tycka. När jag har frågat runt lite på olika sidor så blir det 50/50 som tycker att man ska få ha på sig vad man vill vilket är inte så dåligt.
//Alex


   
SvaraCitera
D2D2
 D2D2

Jag tycker också det är jävligt skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BH och baddräkt, nej. Har däremot provat en tjejs trosor under överseende av henne själv men hon asgarvade bara då min stora kuk inte fick plats i trosorna. Dvs inget för mig. 


   
SvaraCitera

Hej,
Det är inte alls konstigt enligt mig. De som har ett problem med det är inte värda din vänskap eller energi. 
/Fittbärare som har både trosor och kalsonger


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Hej, är en 14-årig kille som gillar att ha på mig trosor, ibland bh och baddräkt.
Är inte homosexuell, tycker att de e sköna.
Finns det någon mer kille som gillar att ha på sig trosor, bh eller baddräkt? Vad tycker ni tjejer om detta? 
//Alex

jag gillar tjej kläder uwu


   
SvaraCitera