Aviseringar
Rensa alla

kille och letar efter tjej/ kille behöver hjälp med att hitta en tjej


Ämnesstartare

min kompis testade detta forumet och sa att han fick jätte mycket hjälp. (förlåt för stavar fel)

iallafall jag är en kille på 19 år och har varit singel i ett bra tag och jag letar efter en tjej som letar efter ett seriöst förhållande. jag bor i Göteborg jag är en god lyssnare, ärlig,trogen och tycker om att träna och ha långa samtal med folk. va gudar romantik och älskar att flörta och mina tjej kompisar tycker jag är snygg runt en 7,8 på en skala av 10(det är mina kompisar och dem är inte singlar)   jag har testat med nätdejting och jag har inte så många vänner så det finns inga som dem tycker att jag passar med. 

har ni några förslag om hur jag kan hitta en tjej? 

eller några tips hur man gör? 


   
Citera

Bodycontact där finns dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka siter har du testat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Vilka siter har du testat?

mötesplatsen, match, badoo, kamrat, och zoosk eller nu va den heter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gandhi :

mötesplatsen, match, badoo, kamrat, och zoosk eller nu va den heter 

Och ingen av dom har gett några resultat?
Mötesplatsen var rätt bra när jag testade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Och ingen av dom har gett några resultat?
Mötesplatsen var rätt bra när jag testade.

det funkar inte så bra jag får mest tjejer som inte vill gå till nästa steg alltså träffas. jag har inte fått någon som är intresserad av mig på den satjten  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gandhi :

det funkar inte så bra jag får mest tjejer som inte vill gå till nästa steg alltså träffas. jag har inte fått någon som är intresserad av mig på den satjten  

Kanske är du lite för på? Att vara framfusig kan vara till ens nackdel, men jag har ju ingen aning om hur det går till när du använder dessa siter. Det funkar uppenbarligen inte för alla.

Har du kanske några hobbies där du i samband kan träffa folk kanske?


   
SvaraCitera
b1son

i mataffären, kommentera folks matvagnar, e alltid 1 hit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kanske är du lite för på? Att vara framfusig kan vara till ens nackdel, men jag har ju ingen aning om hur det går till när du använder dessa siter. Det funkar uppenbarligen inte för alla.

Har du kanske några hobbies där du i samband kan träffa folk kanske?

nä jag känner av hur personen är och fråga efter hur det känns för dem. kanske inte.
gym och joggning, sen är jag alltid intresserad av att testa nya saker. men det är rätt litet gym och det är alltid typ 35 plus eller 15 extrem uppsminkade fjortisar  


   
SvaraCitera

hej jag tror att jag är din typ men jag är bara 11 år så jag vet inte om du vill ha ett förhållande med mig men det skulle vara otroligt kulTumme upp

     

Gandhi :
min kompis testade detta forumet och sa att han fick jätte mycket hjälp. (förlåt för stavar fel)

iallafall jag är en kille på 19 år och har varit singel i ett bra tag och jag letar efter en tjej som letar efter ett seriöst förhållande. jag bor i Göteborg jag är en god lyssnare, ärlig,trogen och tycker om att träna och ha långa samtal med folk. va gudar romantik och älskar att flörta och mina tjej kompisar tycker jag är snygg runt en 7,8 på en skala av 10(det är mina kompisar och dem är inte singlar)   jag har testat med nätdejting och jag har inte så många vänner så det finns inga som dem tycker att jag passar med. 

har ni några förslag om hur jag kan hitta en tjej? 

eller några tips hur man gör? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

Macktorsken:
Bodycontact där finns dom


   
SvaraCitera

om de saker man har gemensamt är personliga egenskaper och kulturell/subkulturell tillhörighet, intressen och dylikt så är det mer att bygga en relation på än om det ni har gemensamt är att ni är singlar och vill sluta vara det. utifrån det enkla antagandet kan jag konstatera att dejtingsidor inte är rätt väg att gå. dra dig till stället som attraherar folk som har saker gemensamt med dig, snarare än folk som delar din relationsstatus.


   
SvaraCitera