Aviseringar
Rensa alla

Kille på g och oskuld..


Ämnesstartare

jag har en kille på g och han lär vilja ha sex snart. det vill jag med och först när jag tänkte på det var jag inte så nervös men nu har jag pratat med massa kompisar och de sa att det gjorde jätteont och blödde o.s.v
Och jag har läst på olika sidor och ingen har skrivit att det inte gör ont så nu är jag jättenervös och vet inte om jag vågar längre [shake]
Jag var taggad innan men inte längre.
Jag vill ju inte heller fega ur [surprised]
tänk om han inte skulle komma in elr vad fan som helt, vad pinsamt det skulle vara.
Några tips på vad jag ska göra? :O


   
Citera

Behöver inte göra ont, vissa blöder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips:
vänta tills DUUUU vill
ta det lugnt
det kommer (med största sannolikhet) inte vara perfekt så förvänta dig inte det
ta det inte så seriöst (syftar på "tänk om han inte skulle komma in elr vad fan som helt, vad pinsamt det skulle vara") försök skratta åt det ba om det händer


   
SvaraCitera

har hört att det bara är så första gången... fråga inte hur jag vet....


   
SvaraCitera

som enhimmelskdrog sa...
vänta tills DU vill....
viktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade faktiskt inte ont första gången så det gäller verkligen inte alla.
Men det klart om du spänner dig och oroar dig jättemycket över att det kommer göra ont - så kommer det göra ont.

Men ha bara sex om du verkligen känner dig redo.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

försök skratta åt det ba om det händer

Du ska absolut inte skratta åt honom om han inte kommer in. Men försök att chilla och säg gärna till han innan att du är oskuld.


   
SvaraCitera

När jag testade det första gången, gick det inte, hon var för trång och jag var rädd att skada henne, samma sak var det gången efter det, gången efter det, gången efter det och gången efter det. Men tillslut så gick det. hon hade bara ont i början och det kom blod. Men nu, nu kan jag ha sex varjedag och det är det bästa som finns. Så det där hemska varar bara tills nästa gång man har sex. sen efter det blir det bättre och bättre!


   
SvaraCitera

hade bara ont pga:
var med hårdhänt person som ej lyssnade

behöver ej göra ont om du slappnar av
blöder troligtvis inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Du ska absolut inte skratta åt honom om han inte kommer in. Men försök att chilla och säg gärna till han innan att du är oskuld.

menade inte att hon skulle skratta åt honom [crazy] men typ skämta bort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gjorde ej ont när jag förlorade oskulden.
Det blödde inget.
Var smärtfritt förutom träningsvärk dagen efter [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är ju det som är sex [badgrin]


   
SvaraCitera
pimpim

Första gången är aldrig perfekt. Han kanske också är oskuld? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara han lyssnar på dig (och du såklart lyssnar på honom) så är det inga problem
gick jättebra för mig + min flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha inte sex för han vill. ha sex för du vill och vill och vill.
Är du sugen är det mest troligt inga problem med att få med honom på noterna, värre om du känner dig pressad likosm.


   
SvaraCitera