Aviseringar
Rensa alla

Kille på gym som betedde sig lite speciellt mot en annan kille


Ämnesstartare

Jag såg en kille på gymmet idag (jag kallar honom "X") som förmodligen var typ 18 år, och vid ett tillfälle gick han fram till en annan kille (låt oss säga att han heter "Y") som såg lite äldre ut och hälsade med ett nervöst och lite utdraget "heej...".
X verkade väldigt imponerad av Y och lite smånervös inför honom, antagligen eftersom Y var mycket längre (typ 205 cm medan X själv var ungefär 175 cm) och betydligt mer kraftfullt byggd på alla sätt, och X började sen anmärka på hur mycket vikt Y verkade använda och att det var såg "väldigt imponerande" ut.
Sen när Y talade om att han lyfte 250 kilo så reagerade X med en sorts skräckblandad beundran, och påpekade sen lite småskamset men ändå roat hur han själv "precis orkar ett lyft på 70 kilo", och Y svarade mest bara "okej" och smålog lite.
X fortsatte sen att ge Y beröm på olika sätt, typ genom att påpeka att "det märks att du har tränat mycket" och tittade lite på hans överkropp, och under typ hela konversationen hade den kortare killen stora, nyfikna ögon och ett mjukt leende och lyssnade väldigt noga på allt som den längre killen sa, nickade mycket och småfnittrade lite ibland osv.

Nån som har lust att förklara det här scenariot för mig?


   
Citera

Låter som att den yngre killen är homosexuell och den äldre mannen vet inte riktigt hur han ska reagera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Låter som att den yngre killen är homosexuell och den äldre mannen vet inte riktigt hur han ska reagera.

Vad är det i så fall som får honom att verka homosexuell?
Han verkade mest förtjust i att den längre killen var så stark och lyfte så mycket tyngre vikter än han själv.


   
SvaraCitera

Missy02:

Vad är det i så fall som får honom att verka homosexuell?
Han verkade mest förtjust i att den längre killen var så stark och lyfte så mycket tyngre vikter än han själv.

För att jag har aldrig någonsin hört det hända eller sett det. "Nickade mycket och småfnittrade" asså jag får verkligen vibes av att X är attraherad av Y, förklara beteendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

För att jag har aldrig någonsin hört det hända eller sett det. "Nickade mycket och småfnittrade" asså jag får verkligen vibes av att X är attraherad av Y, förklara beteendet.

Jag fick lite intrycket att den kortare killen försökte kåta upp den längre killen genom att flera gånger diskret påminna honom om att han var mycket längre och starkare, och han verkade själv försöka visa en undergiven personlighet genom att titta med stora valpögon på honom och prata mjukt och lugnt.

Är det här en vanlig typ av raggningsbeteende?


   
SvaraCitera
Haien

Beundran


   
SvaraCitera
ineyuh

nunya business

Nej men på riktigt nu, vem är SÅHÄR fokuserad på andras konversationer? Homo eller inte, vem fan bryr sig liksom. Till gymmet går man för att träna, något som jag kan gissa att du behöver


   
SvaraCitera

Missy02:

Jag fick lite intrycket att den kortare killen försökte kåta upp den längre killen genom att flera gånger diskret påminna honom om att han var mycket längre och starkare, och han verkade själv försöka visa en undergiven personlighet genom att titta med stora valpögon på honom och prata mjukt och lugnt.

Är det här en vanlig typ av raggningsbeteende?

Jag har inga homosexuella vänner och har aldrig sett någon göra det så har ingen aning.


   
SvaraCitera

ineyuh:
nunya business

Nej men på riktigt nu, vem är SÅHÄR fokuserad på andras konversationer? Homo eller inte, vem fan bryr sig liksom. Till gymmet går man för att träna, något som jag kan gissa att du behöver

Lmao värst va aggressiv du blev dåSover


   
SvaraCitera

ineyuh:
nunya business

Nej men på riktigt nu, vem är SÅHÄR fokuserad på andras konversationer? Homo eller inte, vem fan bryr sig liksom. Till gymmet går man för att träna, något som jag kan gissa att du behöver

Det är nånting som har hänt hen själv inte någon annan hahahCool


   
SvaraCitera

Låter som att han försöker ragga upp den andra killen


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:

Det är nånting som har hänt hen själv inte någon annan hahahCool

Efter lite research har jag kommit fram till slutsatsen att det inte har hänt henne då hon är tjejSover


   
SvaraCitera

Maymay:

Efter lite research har jag kommit fram till slutsatsen att det inte har hänt henne då hon är tjejSover

Eller är hon?Tardig


   
SvaraCitera

Kanelgurkan:

Eller är hon?Tardig

Tror inte man fake:ar sin identitet sedans Juni förra året.


   
SvaraCitera

Maymay:

Tror inte man fake:ar sin identitet sedans Juni förra året.

illuminatiTardig


   
SvaraCitera