Aviseringar
Rensa alla

Kille på nätet?


Ämnesstartare

Är ny här men har en liten fråga. Eller typ en diskussion. Vet inte riktigt. Såhär ligger det till iaf. Började snacka med en kille på snapchat för cirkus en vecka sedan. Jag rusade typ in. Men vi klickade typ på en gång så jag blev typ lite lost. Tror bara vi hade snackat i 3 dagar när jag frågade om han ville snacka lur. Men det gjorde vi inte, jag drog mig tillbaka lite och nu snapar vi och skriver typ 24,7 varje dag. Vi öppnar oss typ mer för varje dag. Jag har inga känslor för den här killen men jag tycker om honom. Om ni förstår. Han är jättesnäll och jag börjar gilla han mer och mer. Men som sagt: inga sådana känslor ännu. Det har inte gått så lång tid än . Jag vet att jag rusade in, totalt. Det e typ bra om man snackat i en månad innan man snackar lur. Inte 3 dagar. Men grejen var liksom att vi typ "klickade" på en gång. Han är äldre än mig och bor 9 h bort. Som sagt: aldrig träffat denna kille. Men min fråga: typ hur länge ska man snacka innan man snackar lur? Hur länge ska man snacka innan man typ träffas? Och sedan bor han 9h bort. Kommer aldrig få åka 9h för att träffa en kille. Vill man typ träffas på stan över dan så e det liksom 18 h tåg. Kul. Så hur ska vi göra om vi tar det så långt? Ingen av oss har någon möjlighet att åka hela vägen troligtsvis. Ska man mötas halvägs? Tacksam för svar 


   
Citera

anonym2002: Men min fråga: typ hur länge ska man snacka innan man snackar lur?

Det finns inga regler angående det, en gör som en känner för. 

anonym2002: Hur länge ska man snacka innan man typ träffas?

Det finns inga regler angående det, en gör som en känner för.

anonym2002: Ska man mötas halvägs?

Åter igen, man ska ingenting. Ni gör som ni känner och kommer överens om. 


   
SvaraCitera

Förr fanns det bara "lur".


   
SvaraCitera

Tror nästan själv att det kanske skulle vara lättare att bara träffas direkt, då träffar ni varann på riktigt och ni har mer att snacka om än att snapa saker till varann. 


   
SvaraCitera

Jadu.. Högst individuellt hur lång tid det tar innan man tar vissa steg, typ. Dessutom tror jag typ det blir kortare tid ju äldre man blir, typ. Man skippar allt spel och annat trams på vägen då man oftast gått igenom den processen tidigare. Så typ...Ta det som det kommer?

Sen är distans inget för mig personligen. Har erfarenhet av detta och det fick ett 5-årigt förhållande att spricka. Så jag går inte in i något sådant igen.


   
SvaraCitera