Aviseringar
Rensa alla

Kille skriver bara ibland


Ämnesstartare

En kille från mitt förra jobb började skriva till mig några veckor efter jag blivit singel. Han är bara ute efter sex, det märker man. Men saken är att han inte är jättepå och skriver inte alls ofta. Det är väldigt sällan jag börjar skriva eftersom jag inte är så intresserad. Det har gått 5 månader nu sen han skrev första gången och inget har ens hänt. Fattar inte att han aldrig tröttnar eftersom jag kan vara dryg ibland och vissa gånger har jag inte ens svarat. Har sagt till mig själv "nu slutar jag svara" men svarar alltid när han skriver för andra gången. Vi har skickat avklädda bilder men jag tyckte inte det kändes bra och ångrade det så gör inte det längre. Min fråga är varför skriver han så sällan för det verkar verkligen som han bara är intresserad av ett ligg? Man tänker ju att han borde ge upp eller skriva mer. Han är 27 om åldern nu spelar roll i det hela. Vill också tillägga att jag får utbrott för att jag vänjer mig att inte skriva med honom när han inte skrivit på ett tag men tamefan så kommer han alltid tillbaka. Nånting gör att jag vill skriva med honom men samtidigt så bryr jag mig inte jättemycket. Jag blir bara irriterad på honom haha.


   
Citera

Fattar ingenting, du vill inte prata med han men du blir sur att han inte har skickat.


   
SvaraCitera

Blocka han?


   
SvaraCitera