Aviseringar
Rensa alla

Kille som spelar hela tiden


Ämnesstartare

Min kille och jag har varit tillsammans i drygt två månader. Det enda han gör när han kommer hem är att spela, spela och spela massa olika spel ex Wow och lol. Han vill inte plugga trots att jag försöker uppmuntra honom till det. Han verkar heller inte vilja ses eller prata i telefon, han verkar mer intresserad av att spela istället. Jag blir så ledsen och jag gråter varje kväll, jag känner mig bortvald och värdelös i jämförelse med hans spel. Vad ska jag göra?????


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Han bryr sig inte om dig.

Dumpa och gå vidare. Det finns bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att han bryr sig om mig ibland, då är han jättegullig. Men så fort han får tid över spelar han ju bara. @kudhos


   
SvaraCitera

Varför är du ens ihop med honom? Dumpa honom...


   
SvaraCitera

Ställ han emot väggen och säga att du känner dig som ett spöke i hans närhet eller som en sak. Försök att göra så han förstår hur du känner dig, om han inte gör det så dumpa honom direkt!

Hitta en kille som har olika intressen inte bara spel spel hela tiden.


   
SvaraCitera

Stäng av datorn för han u börja strula de kanske leder någon stans 


   
SvaraCitera

Säg som du känner till han så får han en chans att ändra sig


   
SvaraCitera
seasaw

det är inte konstigt att du känner så! er relation låter inte bra just nu. du måste berätta för honom om hur du känner och s. har du kommit med förslag på saker ni ska göra ihop utanför skolan; laga mat, ta en promenad, gå på bio osv osv? frågat honom vad han skulle kunna tänka sig att göra? 

om du inte får ngn respons och det inte blir bättre så - gör slut!


   
SvaraCitera

pin


   
SvaraCitera