Aviseringar
Rensa alla

*** KILLE SOM VILL KÖPA DILDO ***


Har clas olssons sexleksaker? [tard]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

han säger "kolla på den här" och vänder datorskärmen mot mig. På skärmen var en stooor rosa dildo.

Jag kolla på han å såg frågande ut, då blev han röd i ansiktet och sa det blev fel sida och bytte till den rätta sidan [bigcheers]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

stereo total:

Har clas olssons sexleksaker? [tard]

tänkte också det! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinsamt kan det va Ja, men du kan ju låtsas att det är till din tjej eller köpa via webben ifall du tycker att det är för jobbigt. Annars tycker jag att du ska säga hej jag letar efter en sådan här sak och peka och sedan hämtar dom antagligen den inte mer med det... Om dom skrattar så är det pinsamt av dem, att inte ha större utsträckning mentalt.


   
SvaraCitera

jag tycker du ska köpa det 🙂 asså man villl ju ha en liten sex vän , mina kompisar har , o jag . en gång kom mamma in , hgahah de va pinsamt ..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Jag vill gärna bara gå till teknikmagasinet eller clas ohlson och bara gå fram till kassan och peka ut en snygg från katalogen, men vad händer ifall dem skrattar åt mig?

Säg att den är till en polare som fyller 15 och du skall driva med honom.

simommrt1:

Vad händer ifall en jag känner kommer igenom dörren?

Säg att den är till en kusin som fyller 15 och du skall driva med honom.

simommrt1:

Funkar Rabbit 'N Pearl bra analt också?

Ser ju ut som ett rymdskepp.. Försök hitta en i latex eller annan mjukare plast. En hård och helt slät dildo känns inte så mycket och är ganska tråkig. Köp heller inte för liten, analen är ganska elastisk och klarar mer än man tror. Dessutom sitter prostatan en bit in så dildon får inte vara för kort. Men i slutändan är det en smaksak vad man gillar, du får helt enkelt testa.

simommrt1:

Sen undrar jag ifall ni skulle kunna tipsa lite om glidmedel och sånt!

Vattenbaserat torkar efter ett tag, så det går åt mer. Fördelen är att det är ätbart och lätt att tvätta bort. Gör heller inget om man får på kläderna.

Silikonbaserat torkar inte, kladdar mindre och räcker hur länge som helst, krävs dock tvål eller diskmedel för att få bort sen :p Smakar oftast inget men kan ge lite oljig känsla i munnen, kan också vara svårt att få bort på kläder. Kostar oftast 3-4ggr mer än vattenbaserat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

vidrigt

Intresseklubben antecknar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

vidrigt

vidrigt att onanera?
Nu har du säkert besökt fel hemsida, lilla vän 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Nu har du säkert besökt fel hemsida, lilla vän 🙂

eller så e du ba bög, som vill ha de upp i röven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

eller så e du ba bög, som vill ha de upp i röven

NÄÄÄH!?!?!??!?!?!?!?!? :O


   
SvaraCitera

säg bara att den e till din tjej [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emmecool98:

säg bara att den e till din tjej

Frågar dom inte bara "Varför köper inte hon den, då"? [confused]


   
SvaraCitera
Draft

simommrt1:

Hej allihopa!

de i butiken vet ju inte vem du köper den till:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Funkar Rabbit 'N Pearl bra analt också?

Är det inte bättre att köpa något som är tänkt för män isf? typ: Den här eller den där


   
SvaraCitera