Aviseringar
Rensa alla

Kille..träffas..va gjorde jag för fel?


Ämnesstartare

Hej hej..:)..de är såhär att jag började nyss chatta med en kille..som jag träffade genom internet...båda verka trivas jätte bra.. i chatten...o gjorde smiley o va flörtiga..men sen kom de en stor chock...vi skicka bilder...o jag blev stört förvånad..när han kom offline..och troligtvis blockerad mig..på msn..:( Va är det för fel på vissa människor som inte äns ger en chansen, o dömmer en allt för hårt? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

låter som en helt vanlig människa tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

låter som en helt vanlig människa tycker jag

De låter hemskt..när du säger den människosynen.


   
SvaraCitera

jag avskyr människor som använder dubbel-/trippelpunkter i alla meningar och det utan att göra mellanrum. space-tangenten är den avlånga längst ner på tangentbordet, bara så du vet.

det gör att jag inte ens vill

___Gumman__:

ger en chansen


   
SvaraCitera

han tyckte väl att du va ful lr något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

e låter hemskt..när du säger den människosynen.

jag har varken träffat eller pratat med någon som kunnat ge mig en annan uppfattning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menar du att du fann honom attraktiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det bara. Ingenting att göra åt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var nog inte som har förväntade sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

jag avskyr människor som använder dubbel-/trippelpunkter i alla meningar och det utan att göra mellanrum. space-tangenten är den avlånga längst ner på tangentbordet, bara så du vet.

Du får mig att reagera starkt...på din åsikt...de är väl inte din egensak om hur ja skriver punkter..eller inte...de är en viktig del av mitt sätt att uttrycka mig..o jag tänker inte ändra mig..bara för att du avskyr det..de är du som ska ändra dig inte jag...svara nu på trådens syfte istället...:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

space-tangenten är den avlånga längst ner på tangentbordet, bara så du vet.

Vår individualism är det som gör oss värda en plats på denna gjord. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

gjord.

Mitt sätt att skriva "jord" [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Vår individualism är det som gör oss värda en plats på denna gjord. [cool]

De är rätt..mopsen..:)


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

jag avskyr människor som använder dubbel-/trippelpunkter i alla meningar och det utan att göra mellanrum. space-tangenten är den avlånga längst ner på tangentbordet, bara så du vet.

Du bör även känna till att shift-tangenten sitter mellan control och caps lock; med den kan man se till att ens meningar börjar med stor bokstav. Extra användbart om man vill kommentera på någon annans språkbruk utan att göra bort sig.

___Gumman__:

...

Jag tycker det låter som en total idiot. Om han klarade av ditt sätt att skriva (en övermänsklig ansträngning för många) borde han allt kunnat klara av ett par bilder också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

___Gumman__:

De är rätt..mopsen..:)

För att svara på din tråd.
Det finns en anledning till att denna snubbe ej lyckades komma in i din framtid, tänk på det!


   
SvaraCitera