Aviseringar
Rensa alla

Killen får ont när han ska in?


Ämnesstartare

thank..........yoooo


   
SvaraCitera

Obsessions:

Av ren nyfikenhet... Exakt vad är det läkaren gör åt detta?

Beror lite på, ev lägger ett litet snitt så strängen går av. Tar kanske två veckor sen kan man köra på som kaniner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valpen:

Tar kanske två veckor sen kan man köra på som kaniner.

Haha, det låter bra [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och pojkvännen pratade över saker och ting idag. Han brukar nämligen säga åt mig att jag ska vara försiktig och inte dra förhuden för långt bak när jag runkar av honom. Ibland när han ska in med kondom på så stannar han upp och "rättar till sig" för att det blev obekvämt och sen går han in resten av biten. Han har dock aldrig beklagat sig över det eller något sådant.

Han är liksom den enda snubben jag haft sex med så jag vet inte hur det brukar kännas för en kille när han ska in. Men men, han ska på drop-in för killar på UM på tisdag i alla fall, så vi får hoppas att det blir löst.

Min pojk mår nog inte så bra över det här just nu känner jag, han sa att det gjorde på tok för ont förra gången och idag ville han prompt köra med kondom, något jag gick med på så klart - det ska ju vara bra för båda. Förstår att han känner sig allmänt hopplös just nu, problem med smärta när man har sex är ju allt annat än kul. jag har själv lidit av vestibulit och har vissa besvär fortfarande. Man känner ju sig så jäkla hopplös!


   
SvaraCitera

Obsessions:

Han brukar nämligen säga åt mig att jag ska vara försiktig och inte dra förhuden för långt bak när jag runkar av honom.

Han kanske har trång förhud..


   
SvaraCitera

Låter som ett fall av vagina dentata


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Låter som ett fall av vagina dentata

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han kanske har trång förhud..

Kanske, men själv tror han inte att det är det. Men vi får väl se vad UM säger.

ChickiBull:

Låter som ett fall av vagina dentata

Eller inte... Jag har det inte i alla fall, och betvivlar starkt att min pojkvän har det, faktiskt.

Totalt of topic så måste jag säga att det som står i artikeln om den där kondomen mot våldtäkt låter ypperligt bra! Rätt åt snubben som råkar ut för det.


   
SvaraCitera

Obsessions:

Men vi får väl se vad UM säger.

Yepps!


   
SvaraCitera

Obsessions:

Eller inte... Jag har det inte i alla fall, och betvivlar starkt att min pojkvän har det, faktiskt.

Helt säker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Helt säker?

Ja, helt 100!


   
SvaraCitera

Obsessions:

Ja, helt 100!

Okej, då vet jag inte va det kan vara


   
SvaraCitera

min killes sträng har gått av 2 gånger. Det är obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guide Me Home:

min killes sträng har gått av 2 gånger. Det är obehagligt.

Jag googlade det där faktiskt när min kille sagt att det kändes som om hans sträng skulle gå av.. Shit vilka skräckhistorier. Blod överallt osv. Me not want :< Inte min pojkvän heller för den delen...


   
SvaraCitera

Obsessions:

Blod överallt osv

Ja, min första reaktion va "men vafaan, jag ska fan inte ha mens nu!" innan vi upptäckte att det kom från honom. Men enligt honom gjorde det skitont i 1/1000 delssekund, men sen var det lugnt. Fast det blev inget sex på ett par dar 🙂


   
SvaraCitera