Aviseringar
Rensa alla

Killen


Ämnesstartare

Okej har kärleksproblem delux. Skriver med en kille som bor longt borta o en som bor där jag bor tror båda tror att jag gillar båda. Gillar båda men vill inte hålla på med båda. Inte pratat i telefon med bpda utan bara en av dom vet inte vad jag ska göra gillar båda mycke.. sen finns det en kille som jag värkligen fått intresse för som jag inte känner aldig pratat med men han är så snygg haha åker alltid tåg med han o av någon andledning då hamnar vi alltid på samma tåg. Om han gillar mig tbx så ska jag satsa på han o glömma dom andra om jag klickar bra med han då! Han är så inte min typ men endå så är de någon som gör att jag dras till han.. vad hade ni gjort i denna sits? Jag har bestämmt mig för att ge killen en lapp där jag skriver typ snap namn eller telefon nummer men vet inte vilket o vad ska jag skriva?? Så här är alla frågorna jag har sammanställda typ : hade ni fortsatt prata med två killar o se vart de tillslut leder, när de är på en väldigt kärleks nivå med båda?? Hade ni tagit kontakt med Killen tåget? Vadå hade ni skrivit på en lapp till en kille ni aldrig träffat förut men tycker e fett snygg?? Tacksam för hjälp


   
Citera

deluxe*Glatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:
deluxe*Glatt skålande

eh, vem fan bryr sig. delux är mer fonetiskt


   
SvaraCitera

Memklnkv: Han är så inte min typ men endå så är de någon som gör att jag dras till han.. vad hade ni gjort i denna sits?

Du vill knulla med honom?


   
SvaraCitera

Memklnkv: en kille som jag värkligen fått intresse för

Memklnkv: Han är så inte min typ

Skeptisk?


   
SvaraCitera

Bra att veta att utseende är viktigare än personlighet för digSover


   
SvaraCitera

123fendas:

Skeptisk?

Hon förvirrar mig medLedsen


   
SvaraCitera

Memklnkv:
Okej har kärleksproblem delux. Skriver med en kille som bor longt borta o en som bor där jag bor tror båda tror att jag gillar båda. Gillar båda men vill inte hålla på med båda. Inte pratat i telefon med bpda utan bara en av dom vet inte vad jag ska göra gillar båda mycke.. sen finns det en kille som jag värkligen fått intresse för som jag inte känner aldig pratat med men han är så snygg haha åker alltid tåg med han o av någon andledning då hamnar vi alltid på samma tåg. Om han gillar mig tbx så ska jag satsa på han o glömma dom andra om jag klickar bra med han då! Han är så inte min typ men endå så är de någon som gör att jag dras till han.. vad hade ni gjort i denna sits? Jag har bestämmt mig för att ge killen en lapp där jag skriver typ snap namn eller telefon nummer men vet inte vilket o vad ska jag skriva?? Så här är alla frågorna jag har sammanställda typ : hade ni fortsatt prata med två killar o se vart de tillslut leder, när de är på en väldigt kärleks nivå med båda?? Hade ni tagit kontakt med Killen tåget? Vadå hade ni skrivit på en lapp till en kille ni aldrig träffat förut men tycker e fett snygg?? Tacksam för hjälp

Om den snygga killen inte är din typ så hur ska ert förhållande hålla i längden? Blink Det är bäst att satsa på killen som bor i samma stad såvida du inte tycker att det känns okej att ha ett långtidsförhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Bra att veta att utseende är viktigare än personlighet för digSover

Nej absolut inte Hahah, han har glasögon o lång med blont går vilket är motsatsen från vad jag hade ” letat” om du fattar förlåt rörig text


   
SvaraCitera

Memklnkv:

Nej absolut inte Hahah, han har glasögon o lång med blont går vilket är motsatsen från vad jag hade ” letat” om du fattar förlåt rörig text

Varför skulle du satsa på han då?


   
SvaraCitera

Memklnkv:

Nej absolut inte Hahah, han har glasögon o lång med blont går vilket är motsatsen från vad jag hade ” letat” om du fattar förlåt rörig text

Men ändå säger du att han är "fett snygg". Skeptisk


   
SvaraCitera

123fendas:

Men ändå säger du att han är "fett snygg". Skeptisk

Mm det är extremt störande...


   
SvaraCitera
PuMif

Memklnkv:
Okej har kärleksproblem delux. Skriver med en kille som bor longt borta o en som bor där jag bor tror båda tror att jag gillar båda. Gillar båda men vill inte hålla på med båda. Inte pratat i telefon med bpda utan bara en av dom vet inte vad jag ska göra gillar båda mycke.. sen finns det en kille som jag värkligen fått intresse för som jag inte känner aldig pratat med men han är så snygg haha åker alltid tåg med han o av någon andledning då hamnar vi alltid på samma tåg. Om han gillar mig tbx så ska jag satsa på han o glömma dom andra om jag klickar bra med han då! Han är så inte min typ men endå så är de någon som gör att jag dras till han.. vad hade ni gjort i denna sits? Jag har bestämmt mig för att ge killen en lapp där jag skriver typ snap namn eller telefon nummer men vet inte vilket o vad ska jag skriva?? Så här är alla frågorna jag har sammanställda typ : hade ni fortsatt prata med två killar o se vart de tillslut leder, när de är på en väldigt kärleks nivå med båda?? Hade ni tagit kontakt med Killen tåget? Vadå hade ni skrivit på en lapp till en kille ni aldrig träffat förut men tycker e fett snygg?? Tacksam för hjälp

tja, du borde börja med att känna efter vem av dem som du känner starkast för, om det är killen långt borta så kan du börja försöka t dig närmare honom genom att till exempel skriva regelbundet, snacka telefon osv. är det han som bor i närheten så kan du testa att ha en konversation med honom irl, och ta det därifrån. följ ditt hjärta <3


   
SvaraCitera