Aviseringar
Rensa alla

Killkompis


Ämnesstartare

Det började med att han började sprida rykten om att jag var kär i honom och då sa min kompis att det är bäst att ta upp det med honom och säga att jag inte är kär i honom(eftersom att det förstörde mellan mig och killen jag gillar) men hon var lite för brutal och jag tror att han sårades riktigt ordentligt. Jag tror även att vår relation är förstörd vilket jag inte vill eftersom att vi var bra vänner!!
Vad ska jag göra har skuldkänslor och behöver råd!


   
Citera
Ämnesstartare

HOHOHOHO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ngn där??


   
SvaraCitera

hej hej


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:
hej hej

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

mynona:

LedsenHjärta

heeej heeej


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:

heeej heeej

Blev glad igen Mycket glad Har inte skrattat så mycket sedan tråden Semis råd om bloggnamn. Jag sitter här och gråter glädjetårar i städad kvällshysteri. ska tänka ut ett alternativt svar


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:

heeej heeej

titt-ut! Mycket glad


   
SvaraCitera

mynona: Blev glad igen  Har inte skrattat så mycket sedan tråden Semis råd om bloggnamn. Jag sitter här och gråter glädjetårar i städad kvällshysteri. ska tänka ut ett alternativt svar

mynona:

titt-ut! Mycket glad

hahahaha wtf?!?! Mycket glad


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:

hahahaha wtf?!?! Mycket glad

Ja det pressade mig på en känslig punkt, utlöste en mental mekanism som förlöste en lod av uppdämt skratt. Fast stackars Ts och så naturligtvis. men vill gärna skrattaLedsenHjärta


   
SvaraCitera

mynona: Ja det pressade mig på en känslig punkt, utlöste en mental mekanism som förlöste en lod av uppdämt skratt. Fast stackars Ts och så naturligtvis. men vill gärna skratta

Rodnar aha haha det gick typ inte att skriva något annat ju..... 


   
SvaraCitera
mynona

mobbaren:
hej hej

Mycket glad


   
SvaraCitera

jag skrattar också nu


   
SvaraCitera

mynona: . Fast stackars Ts och så naturligtvis.


   
SvaraCitera

mobbaren: heeej heeej

mynona: titt-ut!

Som en scen ur twin peaks vafan

Mycket gladMycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera