Aviseringar
Rensa alla

killkompis resp. tjejkompis


seasaw
Ämnesstartare

kan man ha kompis/ar av motsatt kön? vari ligger komplikationen eller finns det ingen? vad är din erfarenhet?

(ursäktar mig för min snäva normativa frågeställning, feel free att diskutera runt den så att den inkluderar alla)


   
Citera

Klart man kan ha kompisar av motsatta kön, jag har det... Varför skulle man inte kunna?


   
SvaraCitera

Givetvis. Komplikationerna skulle ju vara ifall man inte klarar av möjligheten till sexuell attraktion, men det skulle ju innebära att homosexuella inte kan ha vänner av sitt eget kön och bisexuella inga vänner alls.


   
SvaraCitera

Klart som fan man kan ha det.

Frågan är varför skulle man inte kunna vara vänner om man är av motsatt kön eller om man är homosexuell och vän med av samma kön?


   
SvaraCitera

har alltid klickat bättre med tjejer 
lättare att få tjejkompisar tkr jag

dock ere lit tråkigt att relationerna ofta dör ut nä dom börjat träffa nån :S

hm
har aldri varit nå problem me just att vi har olika kön
även om ja varit sjukt attraherad utav en tjejkompis har de int skapat några problem heller
e ba o ha sex me andra 😛 fast har oftast ganska kramiga relationr så bhvr int gå runt o må dålit över de

tkr de e jättesvårt me killar..
har inte en enda killkompis kvar nu elr ja ser fanta här på um som killkompis men vi umgås int o prata så mkt int fö jag har så svårt att inte vara dryg o har int så mkt fett manliga saker o skriva te varandra. men nog den enda ja skulle våga se lit som kompis :s


   
SvaraCitera

Vrf skulle man inte kunna? Jag har det, många andra har det.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror att det har mer med personligheterna att göra än med kön. 


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

jag vet inte. antar att jag aldrig haft så mkt killkompisar i mitt liv och därför blir det så laddat? svårt att förklara. det sitter ju i skallen helt klart. jag kan umgås med killar men jag känner att jag är annorlunda mot dem gentemot tjejern????


   
SvaraCitera
seasaw
Ämnesstartare

gillar dt inte men tänker om jag kan förstå det så kanske det kan va lättare att arbeta bort det


   
SvaraCitera