Aviseringar
Rensa alla

Killkompis som behöver förändra sig? Tips snälla!


Han kan komma långt med mycket ögon och kroppskontakt..
är det en riktig förändring han vill ha så ska han läsa "The book of pook"(googla den) men det handlar bara om att våga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som ett bra tips! 🙂 Men hur ska jag göra bara för att få honom att initiera sin utveckling? Hur taggar jag honom?


   
SvaraCitera

lisamalmqvist:

Låter som ett bra tips! 🙂 Men hur ska jag göra bara för att få honom att initiera sin utveckling? Hur taggar jag honom?

Det är mest upp till han, det som motiverade mig var den boken. Du kan leda en häst till vatten men du kan inte få den dricka.. eller nåt [smile]


   
SvaraCitera

Asså du kan ju inte förändra honom om han trivs som han är.


   
SvaraCitera

Skulle bli fantastiskt lack om mina vänner försökte förändra mig bara för att jag är singel :sss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läst på boken pook. Kan väl hålla med till vissa grejer hittills. Ska ge honom den 🙂

Handlar inte om att förändra dig. Det handlar om att hjälpa dig till att göra något du kanske brinner för?

Man ska väl ha människor som strävar efter sin personliga utveckling och att man mår bra med sig själv?


   
SvaraCitera

Jag är singel för att jag tycker tjejer är asjobbiga. Har du frågat honom om han tycker tjejer är asjobbiga?


   
SvaraCitera

Sluta prata om dig själv i andraperson


   
SvaraCitera

det kommer väl


   
SvaraCitera

Budolicious:

Sluta prata om dig själv i andraperson

Tredeperson blir det väl ändå?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Tredeperson blir det väl ändå?

Sant, gårdagens fyllebudo hade koll :c


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Skulle bli fantastiskt lack om mina vänner försökte förändra mig bara för att jag är singel :sss

haha[love]


   
SvaraCitera

lisamalmqvist:

Att vara sig själv? Bästa tipset någonsin. Retard.

hahahhaha!


   
SvaraCitera
Gifted

lisamalmqvist:

Någon här som har några bra tips hur jag kan guida honom rätt väg? och vad man ska säga, vad han ska göra?

Äkta självförtroende är väl en klassiker, och man måste känna att man är någon som kan ta för sig. Uppmana din kompis att börja idrotta om han inte redan gör det. Själv gillar jag klättring (inomhus), ger väldigt bra träning och folk har inte samma fördomar om det som gymmet.

Hitta på nya grejer typ gå på utställningar, ställen med ny musik eller likannde, så har han bra lista på samtalsämnen/aktiviteter att göra med de tjejer han träffar.


   
SvaraCitera