Aviseringar
Rensa alla

killlar!!!


Ämnesstartare

hej, vad gör man med sin kille som man märker är sur på en för att vi inte träffas så mycket???

jag har en kille, jag älskar honom jätte mycket, men han verkar sur och så att vi inte hinner träffas, och jag försöker träffa han så mycket det går, men jag har ju min vänner också som jag vill träffa lika mycket, det är så svårt att hinna med allt att träffa pojkvän, vänner och hinna plugga och skir, hur gör ni?? behöver hjälp att planera livet lite bättre så folk inte blir sura på mig pågrund av att vi inte träffas, är alla killar lite sådär avundsjuka?


   
Citera

hejsanpådigdu:

och jag försöker träffa han så mycket det går, men jag har ju min vänner också som jag vill träffa lika mycket,

Försök att träffa dina vänner och honom samtidigt? Visst vill man ha en del tid själv med både pojkvän och vänner, men ibland kan man ju försöka ses samtidigt. Samma grej med pluggandet typ.

PS:

hejsanpådigdu:

???

Ett frågetecken räcker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Försök att träffa dina vänner och honom samtidigt? Visst vill man ha en del tid själv med både pojkvän och vänner, men ibland kan man ju försöka ses samtidigt. Samma grej med pluggandet typ.

PS:

hejsanpådigdu: ???

Ett frågetecken räcker!

jaa, men jag vet men mina vänner vill inte liksom vara med samtidigt med han som mig, dom är så, vi är så, vi liksom träffas själva han och jag, och jag själva med mina vänner 🙂


   
SvaraCitera

Ta en helg för bara han då och då. Det lägger nog in lite + på din "tavla".

Stringburka:

träffa dina vänner och honom samtidigt

This, lär er detta.
Om ni är ett sådant par som inte kan sluta ta på varandra när ni är med andra. LÄR ER, inte ok. Oförskämt, som tusan, även om ni inte anser det.


   
SvaraCitera

hejsanpådigdu:

är alla killar lite sådär avundsjuka?

Bara de som sällan träffar sina egna vänner. [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

blodbad:

Bara de som sällan träffar sina egna vänner. [crazy][crazy][crazy][crazy]

= töntar för att de inte kan få bättre [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Srbija:

= töntar för att de inte kan få bättre [crazy][crazy][crazy][crazy]

Nja, töntar som skyller på andra när det egentligen är deras fel att de inte har ett eget liv. [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

blodbad:

Nja, töntar som skyller på andra när det egentligen är deras fel att de inte har ett eget liv. [bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Aha [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Förklara för honom att du har plugg och vänner, samt att du inte kan dela dig i två delar, vilket han borde förstå.


   
SvaraCitera

Srbija:

Aha [bigsmile][bigsmile]

[party][party][party]


   
SvaraCitera

blodbad:

[party][party][party]

[party][cheers]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack 🙂


   
SvaraCitera

Keep your glory, gold and glitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanpådigdu:

är alla killar lite sådär avundsjuka?

Nej.


   
SvaraCitera