Aviseringar
Rensa alla

KILLMODE


Ämnesstartare

vad är vårens/sommarens mode? [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vem bryr sig? [wink]


   
SvaraCitera

Orka? Jagvene, sommarmodet brukar i allmänhet vara ljusare färger, tunnare tyger. Blommorna hänger säkert kvar en säsong till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nudist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GOOGLE MIN VÄN!


   
SvaraCitera

typ enkla färger och kläder, såsom en enkel vit t-shirt samt enkla t-shirtar med tryck, med passande chinos, elr typ enkla kortbyxor som alla har, varför inte billabong shorts? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andrean:

typ enkla färger och kläder, såsom en enkel vit t-shirt samt enkla t-shirtar med tryck, med passande chinos, elr typ enkla kortbyxor som alla har, varför inte billabong shorts? 🙂

[zzz] Svenskt mode går allt mer mot välklätt, snarare chinos och en skjorta.


   
SvaraCitera

Jag kör med byxa, tröja och underkläder.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Svenskt mode går allt mer mot välklätt, snarare chinos och en skjorta.

jaa, skjorta är med jättesnyggt, och sen är det himla hett med snygga magar på stranden (a) plus att om man är brun ska man bara ljusa kläder för att de ska se brunare ut 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trenchcoat, verzta Gunvald-style

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

andrean:

jaa, skjorta är med jättesnyggt, och sen är det himla hett med snygga magar på stranden (a) plus att om man är brun ska man bara ljusa kläder för att de ska se brunare ut 🙂

vad har det med modet att göra?


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

vad har det med modet att göra?

haha inte ett skit, men om man är brun är det faktiskt snyggt med ljua färger 🙂


   
SvaraCitera

God Konsument:

vem bryr sig?

de som försöker se fräsha och snygga ut[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

de som försöker se fräsha och snygga ut[y]

Så man kan inte se fräsch och snygg ut om man inte följer ett mode som skapas av företag för att få folk att köpa deras fula modekläder?

Glad att jag inte lever i din lilla värld. [smile]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Så man kan inte se fräsch och snygg ut om man inte följer ett mode som skapas av företag för att få folk att köpa deras fula modekläder?

orka gå runt med hel svarta bruna fula gamla kläder man hade för något år sedan?[confused]


   
SvaraCitera