Aviseringar
Rensa alla

Killproblem...


Ämnesstartare

Hej!
Skulle behöva lite hjälp med en sak.. Det är så att ja gillar en kille. Vi har pratat me varandra 1 gång och de var bara tillfälligt. Men problemet är att jag tror inte han vet vem jag är.. [shake] jag har hans fb men hur skall jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂


   
Citera

Ag92:

jag har hans fb men hur skall jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂

vad intresserar han sig för på siin friii tiiiid?


   
SvaraCitera

det handlar inte om vad du säger, utan hur självsäker du r när du säger/skriver det - har jag hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han håller på med kitesurfing

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

skulle verkligen behöva lite råd! :S


   
SvaraCitera

förutsatt att den inte är psykotisk så tordes han väl ändå vara medveten om din existens om du talat med'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e i och för sig sant, men de är inte de jag villa ha svar på 😉 jag vill bara veta hur ja ska börja prata me honom...


   
SvaraCitera

Börja med att säga hej 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men efter de? 😉 hur ska man få igång en konversation?


   
SvaraCitera

Hmm kanske säg att du har ett skol-arbete och fråga vad personer tycker om sidor på internet säg att du valde facebook och fråga han vad han tycker om fb osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ag92:

jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂

det är väl bara att börja prata med han, via FB t.ex. Det är väl inge konstigt?? Go for it!


   
SvaraCitera