Aviseringar
Rensa alla

Killproblem


Ämnesstartare

Alltså jag vet inte riktigt hur jag ska börja.

Jag var för typ på g med en kille, som heter A. Vi känn egentligen inte varann så himla bra, han går i en av mina parallellklasser. På skolan har vi ju pratat lite då och då, men liksom aldrig träffats ensam. Vi har nu smsat i några månader och flirtat lite diskret. Han ville att vi skulle träffas och vi började försöka få till nån dag vi båda kunde (jag har typ alltid nåt planerat). Men det blev alltid nån av oss som ställde in, och det blev inget av detalls.

Nån vecka senare började jag smsa med hans kompis, som då får heta B. Kände inte heller honom så bra. Dröjde inte länge tills vi träffades och hade sex. Men eftersom dom är typ väldigt nära vänner så sa B till A att vi hade gjort det. A sa då att jag och han också smsat.

Jag fortsatte smsa med båda ändå, och nu vill båda träffas. Jag är lite halv-intresserad av båda och vet inte riktigt vad jag ska göra. Vad tyck ni?
Tacksam för svar!


   
Citera

Du vet inte vad du ska göra, jag vet inte heller vad du ska göra. Skulle dock, om jag var du, undvika båda.


   
SvaraCitera

Dissa dem båda och välj någon du är jätteintresserad av istället!


   
SvaraCitera

vet du inte vad du ska göra, gör inget


   
SvaraCitera

Tror inte du är intresserad av A i alla fall, för om du var det hade du aldrig träffat B. Och eftersom du tvekar på B, så säger jag:

Ingen av dom


   
SvaraCitera

Slyna, :3


   
SvaraCitera

Du känner att du är såpass oanonym och igenkänd här att du måste dölja snubbarnas förnamn?

förlåt


   
SvaraCitera

och för att besvara din fråga, det är bara du som vet svaret på den.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska känna efter vem av dom som du gillar bäst, men om du gillar båda lika mkt så skit i båda och hitta någon nyy! 😀


   
SvaraCitera

Hitta någon som du gillar jättemycket istället,och hur gammal är du?ofta att du bara har sex med "B" helt sådär random[ops]


   
SvaraCitera

Alva98:

ofta att du bara har sex med "B" helt sådär random

m sånt händer aldrig


   
SvaraCitera

rebeca:

m sånt händer aldrig

Sånt händer visst i one night stands...


   
SvaraCitera

hahahah


   
SvaraCitera

JosefinaM:

Jag fortsatte smsa med båda ändå, och nu vill båda träffas. Jag är lite halv-intresserad av båda och vet inte riktigt vad jag ska göra. Vad tyck ni?Tacksam för svar!

Du kan väl inte träffa båda eller? Du får välja en...


   
SvaraCitera

Lyssna inte på fjantarna, träffa hur många du vill.


   
SvaraCitera